E-sigaret

Discussie in 'De lounge' gestart door Anais, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier heeft manlief nu een aantal weken een e-sigaret, en dat bevalt super. Rookt nu sinds 2 weken helemaal geen gewone sigaretten meer, en ook steeds minder van de e-sigaret. Is wel nog met nicotine erin.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik rook alleen nog maar met e sigaret.

Rookte een pakje lm van 23 per dag.

Heb nu alleen nog maar de e sigaret sinds vier weken dat gaat prima!
    Ik neem ook niet die tabakssmaken die vind ik vies!

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Denk dat je deze mama, nadat ze netjes gestopt is in de zwschap en tijdens de bv geen schuldgevoel hoeft aan te praten MOCHT ze weer gaan roken op het moment dat ze daar klaar mee is.

Denk dat die ''arme'' baby mama nog steeds even leuk en lekker vind ruiken hoor.

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Leuk vast wel maar lekker ruiken??

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Oh en hier nog zon intaarde moeder die voor de zwangerschap al wist dat ik na de zwangerschap en bv weer ging roken en dit ook gedaan heb.Oh en nog slechter heb zels maar 1 mnd bv gegeven ohohohoho!

6. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Ik ben nu 7 maanden gestopt met roken.
    Alleen de e sigaret met 6 mg nicotine soms 0
    Vind het heerlijk!

7. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

GA JIJ ES FF GAUW IN DE HOEK STAAN SCHAMEN!!!:x

Is er ook een smaak die goed lijkt op de smaak van een sigaret, dames? Ik zit er namelijk ook over na te denken om zo'n ding aan te schaffen :)

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ikke niet!

Mijn lijf mijn keus:p

Of het slim is dat is een ander verhaal maar zal me werkelijk waar aan mn anus oxideren wat een ander daar van vind.

En heb tot nu toe nog geen sigaret smaak gevonden die ook maar in de buurt komt van een echte sigaret hahaha.

9. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Wat een misplaatste opmerking, zeg!
    TS vraagt toch juist of die e-sigaret een goed alternatief is?
    Die ruikt volgens mij helemaal niet..

10. Zonnestraal89

Zonnestraal89 Actief lid

25 mei 2013
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn moeder en haar vriend doen het alle 2

m´n moeder al 2,5 maand gestopt en heeft geen behoefte in een gewone sigaret

11. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Het gaat hier om ervaringen van een e-sigaret en niet om mensen te beoordelen of ze wel of niet na de zwangerschap weer gaan beginnen met roken.

Hier na de zwangerschap ook begonnen met dank aan een pnd.

Ik ga ook eens informeren naar zo'n e-sigaret. Aangezien ik wil stoppen en ik een zwakke wilskracht heb. En over zo'n 3 maanden een flinke operatie moet ondergaan.... dit lijkt me dus wel iets.

Maar dan geen e-go.... dat ziet er zo vreemd uit! Een collega zit de halve dag aan zo'n ding te lurken. Ik kan er maar niet aan wennen haha!

12. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Ik heb juist een e-go besteld haha

13. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    goeie de ego ;)
    heerlijk

14. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Hier ook een joyetech ego- c van rookwinkel.nl
    Bevalt wel goed, rook hem meestal met chocoladesmaak.
    Met deze e- cigaret rook ik 1 of 2 echte sigaretten op een dag i.p.v. + - 10. Als je er consequent in bent is het wel af te bouwen, maar van mij hoeft dit zelf niet.
    je kunt kiezen voor 16 mg, 12 mg of 6 mg nicotine en daar kun je ook weer mee afbouwen.
    Het enige wat ik jammer vind is dat je 1x in de 2/3 weken ongeveer een nieuwe vergruizer erin moet doen, deze mogen van mij wel wat langer meegaan.
    De rook die je uitblaast is zo goed als geurloos, ruikt heel minimaal naar de smaak die je neemt, maar is zo ook weer verdwenen zodra de ''rook'' niet meer zichtbaar is en je kleren etc. ruiken ook nergens naar.

15. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik vind het 3x niks. Het lijkt qua smaak alleen al bij lange na niet op een echte sigaret. En echt inhaleren raad ik je ook af. Ik ben al jaren een roker maar hoeste me kapot na een trekje van de e sigaret.

Oke, roken is slecht. Dat weet iedereen! Maar persoonlijk vraag ik me af of zon e sigaret ook niet slecht is. Al die waterdampen kunnen in mijn ogen ook niet gezond zijn..

16. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik ben nu bijna 4 weken "gestopt" met roken. Ik heb de e-zmoke gekocht. Vind het niet echt lekker, had wel het gevoel dat ik echt rookte, en er zat nicotine in.
    Ik heb er welgeteld 5 keer gebruik van gemaakt en nu al 2 weken niet gebruikt. Het zit in mijn tas voor geval van nood zeg maar.

Ik zou zeggen probeer wat uit, het is altijd (iets) beter dan een gewone sigaret neem ik aan.
    En vind het al knap dat je een begin maakt met het stoppen van roken, want het valt niet mee vind ik ;)

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik doe met zo'n vul flesje van 5 euro bijna twee weken.

18. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Hahaha, die van mij ook

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb idd zo een die je kan navullen. En ik rook de hele dag.
    Maarrrr je rookt het niet zoals een sigaret.
    Sigaret rook je op en hier neem ik een paar trekjes van twee of drie en dan een of twee uur later weer.

20. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Ik gebruik zelf de E-roll van joytech (witte variant)

Bekijk bijlage 356071

Ik heb deze gekozen omdat deze qua uiterlijk/gewicht het meest lijkt op een echte sigaret.
    In het begin is het even puzzelen welke liquid bij je past, maar de tabak smaken zijn echt goor. ik heb liever de zoete smaakjes.
    Ik rookte een stuk of 20 sigaretten per dag en nu nog maar een stuk of 4. Je moet jezelf wel even de tijd geven om te wennen en vooral niet te veel druk erop leggen, hou het leuk voor jezelf.;)
    Er blijft altijd wel discussies ontstaan of het nou wel of niet slecht voor je is, maar iedere echte sigaret die je hierdoor niet rookt, is er eentje en je weet ook dat je in ieder geval geen kankerverwekkende stoffen binnen krijgt.
    Ik zou hem wel via internet bestellen, want dan is het vaak goedkoper en ook is er een electrisch roken forum waar je veel info kan vinden.

Deel Deze Pagina