E-sigaret

Discussie in 'De lounge' gestart door Anais, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Mijn man heeft ook een van de website smoke4fun.nl.

Accu Donker hout motief

Hij besteld ook alles op deze site. Leveren ook snel.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

heb het nagevraagd en inderdaad moet ik elke 4-8 weken het hele bovenstukje vervangen a 5 euro. Raar dat ze mij dat niet verteld hebben, heb trouwens nieuwe vloeistof gekocht om te proberen: pina colada en meloen :D

3. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Je kan de levensduur toch ook verlengen van de coil door hem schoon te branden?
    Zoiets zag ik op YouTube

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Geen idee, hij zit bij mij gewoon vast in het buisje? :(

5. Khaleesi

Ik zal morgen het filmpje eens terug zoeken! De coil hoeft er namelijk niet uit als ik het goed heb onthouden

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

oke, als je er langer mee doet is alleen maar mooi meegenomen. Wist jij dat je die vullers ook kon uitspoelen met water :D Was nl bij een andere winkel waar dat in de beschrijving stond. Dat was als de coil branderig ging smaken, maar toch nog niet op was of zo..... Daarna goed laten drogen en de eerste 20-30 trekjes waren dan wel waterig of zo..... :p Volgens mij koop ik dan liever een nieuwe ;)

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    volgens mij heb je verschillende soorten clearomizers.. ook met een vervangbare coil (dat is de binnenkant) maar dan is het geen ce maar een cc voor zover ik nu snap..
    Die coils zijn een stuk goedkoper!!!

Droogbranden is door zonder vloeistof een keer of 3 op de rookknop te drukken..

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    (hebben jullie al door dat ik een infojunk ben.. *schaam* als ik iets heb lees ik mij suf op internet.. word soms zo moe van mijzelf);)

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    meloen heb ik ook.. die vind ik heerlijk..
    cappucino is ook best lekker!
    gisteren een proefpakketje gekocht met oa pina colada..
    Ik ben benieuwd
    (die proefpakketjes zijn wel leuk trouwwens! 5*5 of 5*6 ml voor zo'n 10 euro)

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik heb me ook aangemeld bij dat elektrisch roken forum maar daar krijg je ene dulle kop van haha. Zoveel uitleg en woorden waar ik nog nooit van heb gehoord.
    Ik ga me denk ik zo een clearamizer bestellen die je uit elkaar kan halen en alleen die coils ofzoiets van hoeft te vervangen

11. Khaleesi

Ik heb net menthol gehaald, lijkt me lekker fris!

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    wat een werk;)

13. Khaleesi

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Gelukkig past ie niet op de e-go (stond er boven) ;) Ik koop wel af en toe een nieuwe :cool:

Vind de meloen en de pinacolada geen van beiden geslaagd :( Mix ze wel met wat zoeters, want ik vind ze veel te scherp voor mij.

15. Khaleesi

Hoeveel Mg roken jullie?

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik had 18, maar die vind ik veel te scherp, ik heb een aantal van 12 en 9 en wanneer ik die te scherp vind gooi ik er 0 bij :p Zo wordt ie dan weer wat lichter.

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik ook....
    vnm 12 nu nog..

18. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik had een proefpakketten besteld.. Daarin zat bananennotenbrood.. Nou ik kan jullie een proefsessie besparen.. Ging zowat over mijn nek..
    Als iemand van jullie na deze reclameboodschap toch durft te proeven moet je mij een pbtje sturen.. Dan krijg je het van mij

19. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik heb de meloen gekocht. Baaah die vind ik zo vies!
    Maar ik vond het zonde om het weg te gooien dus ik bleef maar met mn e-sig rondlopen om die clearomizer leeg te krijgen

Deel Deze Pagina