E-smoker ipv roken....

Discussie in 'De lounge' gestart door mama40, 1 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Niet aan beginnen, je ben nu al zo goed bezig en die e smoker moet je straks ook weer afwennen, inderdaad bijt ff door de zure appel heen , komt helemaal goed je kunt het!!!!
    Ik ben nu 8 mnd gestopt cold turkey en het gaat nu supergoed!

2. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Er staan hier behoorlijk wat dingen die niet juist zijn.
    Bovendien is een e-sigaret niet een 'stuk gezonder' dan een normale sigaret, maar net als een gewone sigaret gewoon heel ongezond. Niet alleen voor de gebruiker, maar helaas ook voor de omgeving.

OT: overstappen naar een esigaret is gewoon dom en dat weet de (ex)roker zelf ook wel...
    Gewoon niet opgeven, vooral niet intrappen en doorzetten!!

3. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Ik en mijn vriend zijn met behulp van de esmoker gestopt. Ik heb hem 2 weken gebruikt en daarna helemaal mee gestopt.
    Helaas na mijn zwangerschap toen weer begonnen met roken.
    En sinds januari weer gestopt met behulp van de esmoker. Nu ook weer van de esmoker af.
    Ik hoop dat ik er na deze zwangerschap af blijf.
    Ik hoop dat je het vol houd! Iig goed bezig en ik vind het geen falen ik vind het een goede oplossing, een esmoker is altijd beter als een sigaret. Je kunt makkelijker van de esmoker afkomen als van sigaretten.

4. xNadine

xNadine Actief lid

27 jul 2016
    383
    39
    28
    Nou zeg, zoals je het brengt lijkt het wel alsof je me een leugenaar noemt en ik het uit mijn mouw sta te schudden. Prima als je het niet met mij eens bent, maar kan je dan beargumenteren wat er zo "behoorlijk onjuist is" van wat ik zeg? Geen enkele vorm van roken is gezond, maar dat wat ik vertelde over de schadelijke stoffen en dat mensen dood gaan aan teer en niet aan nicotine, is zeker niet iets wat ik zomaar even bedacht heb ;) ik ben zelf een niet roker, nooit gedaan ook. Ik vertel alleen wat voor een conclusie ik trek uit documentaires en informatie die ik zelf opgezocht heb. Er gaan ook verhalen dat de tabaksindustrie degene is die de E-sigaret zwart maakt, omdat ze er natuurlijk een hoop inkomsten door mislopen, wat mij logisch in de oren klinkt. In plaats van dat ik alles klakkeloos aanneem, doe ik graag mijn eigen onderzoek.

Haver11 vindt dit leuk.
  5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dan ben ik toch benieuwd naar wat er volgens u zo ongezond is aan een damper.
    Nicotone ja, is even schadelijk als cafeïne poehpoeh,... o_O
    Wat is er volgens u verder nog zo schadelijk en vooral voor de omgeving?

6. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Heftig topicstarter! Wat goed dat je gelijk aan de bel getrokken hebt. Wens je toitoi met alles!

mama40 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina