Early Birds Fotografie

Discussie in 'Prematuur' gestart door RSL, 29 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Even terugkomend op mijn vraag die ik hier eerder stelde:
    Heb mijn verhaal voorgelegd (risico vroeggeboorte en dysmatuur), maar ze fotograferen alleen kindjes die tussen de 24-36 weken geboren worden en maken daarin geen uitzondering.

2. megacarls

megacarls Niet meer actief

Voor hen die de shoot inmiddels gehad hebben: hoe was het?

3. SabHout

SabHout Niet meer actief

Afgelopen maandag de shoot gehad. Was erg leuk! Ze nam de tijd. Is 2 uur lang erbij geweest. We hebben nu 20 prachtige foto's :) zeker de moeite waard!

4. Mini en Maxi

Mini en Maxi Actief lid

22 dec 2014
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg: doen! Onze fotograaf nam alle tijd, niks geposeerd etc. Kies alleen wel een handig tijdstip uit, dat je niet de andere ouders 'tot last' bent. Ik voelde me wel een beetje opgelaten, ruimte is uiteraard zo beperkt om de couv heen.

Dan heb je tenminste ook goeie foto's van je drietjes, ipv slechtbelichte foto's vanaf je telefoon. Ze doen het belangeloos, maar als je het kunt, dan echt even een donatie doen. Hebben wij ook gedaan, zijn ten slotte professionele fotografen die in die tijd dat ze bij jou zijn, geen geld verdienen.

5. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Super fijn voor jullie, meiden! Dik verdiend ook.

6. Babystew

Babystew Niet meer actief

Helaas bij mijn oudste bestond dit geloof ik nog niet. Had het wel graag willen laten doen want heb inderdaad veel onscherpe foto's van die tijd omdat ik niet wilde flitsen :(
    Maar goed, hopelijk hoeven we nooit meer een beroep op hen te doen.

7. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Wij hebben de shoot gister gehad. We vonden dit erg fijn. Onze dame mocht voor de shoot naar een 1 persoonkamer en hadden dus heerlijk privacy, erg fijn. De fotografe nam de tijd en is ruim een uur geweest. We hopen met een week of 2 de foto's via de mail te ontvangen. Ben heel erg benieuwd naar het resultaat. Heb haar wel netjes geld voor de parkeerautomaat gegeven, en een tientje voor de moeite. Ze stond versteld geloof ik.. ik vond het niet meer dan logisch. We waarderen het zo dat zij de moeite nam voor ons. Met de tijd willen we ook wat doneren aan de stichting Early Birds. Ook mochten we een mooi early birdje uitzoeken voor ons meissie.

Kortom, zeker een aanrader!!

8. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Ik fotografeer zelf voor Earlybirds en ga er morgen weer 1 bewonderen en vastleggen :)

Het is erg mooi om te doen en super fijn als je merkt dat ouders zo dankbaar zijn!

Deel Deze Pagina