Ja, maar niet dezelfde testen. De early zou gevoeliger moeten zijn en er zit erg weinig tijd tussen de testen. Bovendien testen sommigen in de middag beter dan in de ochtend. Ik zou vanmiddag en morgenmiddag testen met een early, dan zou je bij een zs toch wat moeten zien. De innesteling kan ook wat later zijn geweest.
Heb je de test waar een streepje op staat toevallig open gemaakt gehad? Dat is bij deze testen gegarandeerd een valse streep namelikk
Bij mij was dit helaas geen goed teken. Ik had ook een redelijk duidelijk streepje op de early en een dag later een bijna niet zichtbaar streepjes op de express. Weer een dag later begon ik te bloeden. Ik hoop dat het bij jou anders afloopt! Ivm je medicatie zou ik sowieso je HA vragen of je bloed mag laten prikken op hCG.
In het echt is hij toch echt roze. En nee de test is niet open gemaakt, binnen 30 seconden kwam het tweede streepje
Kan het niet zo zijn dat je gewoon de middag tester bent? Dat als je hem vanmiddag doet hij er weer duidelijk is? Ik heb er geen verstand van maar ik heb het hier al menig maal voorbij zien komen. Er zijn positieve verhalen en negatieve over de predictor. Misschien voor je eigen gemoedsrust het in ieder geval bij de early te houden. Hoe laat mag je naar de dokter en wanneer hoor je de uitslag?
Ik heb geen idee... er is ook geen bloed te bekennen geen krampen.. het is op het moment 1 groot vraag teken. Ik mag over 10minuutjes prikken en hoop dat vanmiddag uitslag re hebbwn
Ik zal voor je duimen dat de dag gauw voorbij gaat en je de uitslag snel mag ontvangen! Probeer jezelf met wat leuks af te leiden als je daar tijd voor hebt. Dat heb je wel verdiend na al deze stress
Haha nou ik heb binnen 6 uur een trombose aambei gekweekt.. blijkt een zwangerschapsymptoom te zijn.. Ik verga dus gigantisch van de pijn hahah is echt niet prettig auwauw
Ik zei een leuke afleiding. Ga maar een leuk boek lezen of een kleedje haken ofzo. Niet meer kweken Brrr nou heel veel sterkte!
Huh? In je andere topic zeg je deze cyclus geen ovu test te hebben gedaan. Misschien even je verhalen laten matchen want dit werkt zeer verwarrend!
Nee dan heb ik niks gezegd. Foto kan soms zo'n vertekend beeld geven. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.