Ik heb mijn kalender erbij gepakt waar ik alles op bij hou. Deze maand dus WEL ovulatietesten gedaan dus zeker van mijn eisprong. Net nog een early test gedaan ik lijk wat te zien in de verte maar stukken minder als gister. Er is net bloedgeprikt ivm pijn medicatie. Maar dit ziet er niet veel belovend uit
Vreemd dat je ineens niet meer wist of je ovutesten hebt gedaan. Maarja.... Ik denk dat je wellicht nu pas een lh piek hebt. Op de test van vandaag zie ik ook niks helaas.
Ik vond je test van gister er al niet goed uitzien. Daarom had ik ook niet in dat topic gereageerd. Vond het een apart lijntje voor een predictor. Zou het liever niet zeggen maar denk echt dat het een foute predictor was.
Het is zoals het is... Alleen zo apart dat ik dan geen menstruatie heb vandaag.. we zien het wel ... zucht
Spannend! Balen dat de test van vandaag niet zo duidelijk is als die van gisteren. Misschien test je in de middag wel duidelijker dan in de ochtend? Hoelaat krijg je de uitslag?
Streepjes lopen af ziet er niet hoopvol uit. En uit nieuwsgierigheid...hoe kun je nu niet weten dat je ovu heb gebruikt
Ik zie wel een streepje maar hij is idd lichter. Waarschijnlijk gaat dit niet goed. Morgen is je nod. Dus dan zal je morgen wel ongesteld worden. Ik vind het eerste lijntje ook een andere kleur hebben dan normaal of zo
Omdat ik door een operatie standaard aan extreem veel morfine zit... En ik dan compleet van de wereld ben. Vandaar vandaag ook voor alle zekerheid bloed laten prikken..