Early positief, express negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door angela22, 14 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Zelfs dan hadden kV testen ook positief geweest en moeten knallen zelfs.

    Plus er is 1 test geweest met een streep en de rest daarna niet meer, en dan ineens een bloedwaarde zo hoog hebben.
    Echt totaal onlogisch.
    Het verhaal stinkt aan alle kanten, helaas.
     
    Dotjes, Simmy, mxm en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.615
    10.511
    113
    Heb je na de laatste negatieve test nog een test gedaan?
     
  3. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Dank voor de uitleg dames!
     
    Dotjes, KleineLai en RoGiJuLi vinden dit leuk.
  4. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.023
    25.490
    113
    Ik wist ook niet dat ze meerdere testen had gedaan. Ik dacht 1 positieve en 1 negatieve. En daarna een positieve bloedtest dus ik begreep de negatieve reacties niet echt. Predictor is goed, maar niet heilig, een bloedtest is dat wel. (Nou ja, heilig.. Zo goed als dan :p )

    Maar als ze allemaal negatieve urinetesten heeft gehad en dan opeens een mega positieve bloedtest dan is dat wel raar, ja.
    Toch zou het toch kunnen dat haar medicatie de urinetesten beïnvloed? Ik weet niet precies de bijwerkingen van morfine en ook niet of ze andere medicatie slikt.

    TS, had de huisarts een verklaring voor je negatieve urine testen?
    Hoe ver zou je nu zwanger zijn? Krijg je morgen opnieuw een bloedtest?
     
  5. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    https://zwangerbuikkramp.nl/negatieve-zwangerschapstest-toch-zwanger.html

    Angela ik wil je echt niet afzeiken omdat de wens waarschijnlijk heel groot en je heel erg hoopt zwanger te zijn.

    Maar ik heb werkelijk bijna alle encyclopedieën er op nageslagen om een reden te vinden voor je negatieve urine testen en je positieve (409!!) Bloedtest.

    Maar nergens is dat vinden. Hierboven heb ik een link geplaatst wat er mis zou kunnen zijn gegaan bij je urine testen. Maar daarvan zijn er ook een aantal al uitgesloten.

    Ik snap ook dat sommige dames hier heel fel op reageren omdat er zo ontzettend veel vrouwen hier die grote wens hebben en serieus wensen een test te hebben met een uitslag van 409. Dat ze je daarnaast, door je eigen schrijven over ovulatie testen van wel of niet gedaan, niet meer geloven is dan ook heel logisch.

    Ik denk dat er iets niet goed is gegaan of dat je de huisarts verkeerd hebt begrepen. Want ik wil je niet direct weg zetten als fantast. Maar ga je eigen schrijven eens na.... vind je het zelf dan ook niet een tikkeltje vreemd als je het allemaal zo leest?

    Mijn inziens is of je bent heel heel pril zwanger: lees een HCG van onder de 10 (maar dat zou niet verklaren waarom je geen positieve test meer hebt gehad) of je had een vals opgedroogd streepje en je wil nu blijven vast houden aan de gedachten zwanger te zijn en dit ons doen laten geloven.
     
    Jaroly, mxm, babyhope en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.600
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Nee de morfine heeft geen invloed op hcg in je urine. Door morfine zal je hcg gehalte niet ineens gaan dalen zodra het je urineleiders verlaat ;);)
     
  7. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.023
    25.490
    113
    dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel dat de afvalstoffen van bijv. de morfine (of andere medicatie indien TS die slikt) die in de urine zitten, de reactiestoffen in de test kunnen beïnvloeden.
    Ik weet niet of dat kan en of dat überhaupt bestaat maar dat zou dan een verklaring kunnen zijn. Daarom dat ik vraag of de arts daar iets over gezegd had.
     
  8. Olifantje

    Olifantje Fanatiek lid

    25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Heb je aan de dokter nog gevraagd hoe het kan dat je negatieve testen hebt?
     
  9. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.600
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Tja... als je de gebruiksaanwijzing leest staat daar in dat alleen hcg preparaten een vals resultaat kunnen geven.
    Of afvalstoffen van andere medicaties er voor kunnen zorgen dat ze negatief test weet ik niet, maar als dat zo zou zijn, dan had de eerste predictor die ze liet zien ook wit moeten zijn ipv een licht streepje geven.
     
  10. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Onmogelijk. Ik had een bloedwaarde van 500 en de teststreep was donkerder dan de controlestreep bij de Predictor.
     
    Dotjes, mxm en babyhope vinden dit leuk.
  11. Olifantje

    Olifantje Fanatiek lid

    25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Heb je nog getest?
     
  12. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    En vrijdag nog bloed geprikt?
     
  13. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Benieuwd of er überhaupt nog een reactie gaat komen..
     
  14. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.600
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Denk het niet, want ze snapt nu zelf ook wel dat haar verhaal door ons niet gelooft wordt :)
     
    mxm, YellowEyes, L0nneke en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Als ze een beetje nadenkt wel..maar aangezien ze zo overtuigd leek, ben ik vooral heel nieuwsgierg welke draai ze het zou geven;)
     
  16. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.600
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Ik gok op miskraam omdat de testen verder negatief waren ;);)
     
    mxm vindt dit leuk.
  17. wonderbaby1

    wonderbaby1 VIP lid

    9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Die ene test die positief zou zijn is uit de huls gehaald en toen weer erin. Zo ziet die vals positieve er dan uit vinden jullie niet?
     
  18. Olifantje

    Olifantje Fanatiek lid

    25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ja vind ik ook.. Ik vind hem ook niet roze maar grijs op de foto
     
    Fennec vindt dit leuk.
  19. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Ik vind de positieve erg grijs. Lijkt op mijn testen na het spuiten van Ovitrelle (wanneer ik ging testen om te kijken na hoeveel dagen het uit mijn lichaam was).
     
  20. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Dat heb ik haar ook gevraagd maar ze zei dat ze dat niet gedaan had. Het leek mij namelijk wel
    Zo
     

Deel Deze Pagina