hoi meiden, Wil iemand helpen meeturen? Laatste menstruatie was 26 oktober. Eisprong op 9/10 nov gehad (ovulatietesten gebruikt en sprong gevoeld). Heb eergister voor het eerst getest dus 5of6dpo, zie bovenste test.. (ik weet vroeg testen is niet goed, maar kon het niet laten). Vandaag 3/4dpo en weer getest, zie onderste testen.. wat denken jullie? Heb vrijdag of zaterdag mijn nod. Liefs
Ik kijk graag met je mee, maar ik zie geen foto. Edit: nu wel. Geen getuur meer aan, deze zijn hartstikke positief!
Ja stom!! Was ze vergeten, heb ze alsnog geplaatst. Heb trouwens geen early testen gebruikt! Lief dat je meekijkt
Zie bovenstaande bewerkte reactie! Als 10 je eisprong was ben je nu 10dpo, daarvoor zijn dit hele mooie testen. Gefeliciteerd!!
Jaa!! Sorry ik zeg het helemaal verkeerd. Idd, bedoel nod! Stomstomstom, ben zo enthousiast dat ik van alles verkeerd doe
Dpo=days past ovulation. Ik denk dat je dus vandaag 3/4 dagen voor je nod bedoelt? (ik raakte even in de war haha) Maare deze zijn wel duidelijk positief!!
Haha inderdaad! Zei het helemaal verkeerd. Dankjewel, heb veel hoop nu. Ga op mijn nod pas een clearblue doen, hopen dat ik niet ongesteld word. Ookal zie ik zelf het streepje, het is gewoon fijn om bevestiging te krijgen. Durf het bijna niet te geloven