ben ik toch zwanger?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by doornroosjee, Oct 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. doornroosjee

Oct 20, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.

Ik zit met een grote vraag. Ik had het vermoeden dat ik zwanger was had veel symptomen misselijk, moe en ontzettend veel honger. Toch ongesteld geworden maar was veel korter en minder dan normaal. Ook voor dat ik ongesteld werd had ik bruin bloedverlies. Ik heb toen een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief. Nu heb ik toch wel erg last van me darmen en heb ik best een bolle buik
    Ik ben aan de pil zou het kunnen dat ik te vroeg getest heb omdat ik de pil slikte??

Bedankt voor jullie hulp!!

2. Beebjj

Beebjj Nieuw lid

Oct 27, 2014
    3
    0
    0
    Woerden
    Ik ben niet aan de pil geweest dus daar heb ik geen ervaring mee. Maar wat jij nu hebt waren mijn eerste symptonen van zwangerschap. Het bruine bloed kan een innesteling geweest zijn. Ik ga voor je duimen..

3. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Pil, ongesteld en een negatieve test. ik begrijp je ongerustheid, maar het is zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger bent... Als je blijft twijfelen kan je nog eens testen komende week, maar het lijkt me sterk.....

4. godblessed

godblessed Bekend lid

May 11, 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Kans is klein het zou kunnen maar je lichaam kan je ook goed voor de gek houden als je er erg mee bezig bent sommige vrouwen worden dan niet ongesteld zelfs en begint er een buikje te groeien maar is er echt niks.Heb het toen ik jonger was gehad was zo bang zwanger te zijn maar was aan de pil werd zelfs een maand niet ongesteld.Zou even afwachten over week weer test blijven de symptomen en ben je er niet mee bezig een hcg bloed test aanvragen vanuit de huisarts een doorverwijzing

5. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,474
    4,929
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Zeer onwaarschijnlijk als je het mij vraagt. Pil, ongesteld en negatieve test.
    Enige dat je kunt doen is volgende week nig eens testen, maar ik zou 99,9% inzetten op een andere oorzaak voor je klachten.

6. JDoe

JDoe Lid

Oct 27, 2014
    11
    0
    0
    Je geeft ook aan last te hebben van je darmen, als je hier last van hebt kan je buik ook enorm opzetten

7. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Ik denk ook dat de kans zeer klein is dat je zwanger bent.

8. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ben je gestopt met de pil? Of juist aan de pil? In beide situaties kan het zijn dat je hormoonhuishouding nog een nieuwe balans moet vinden. Je lichaam kan rare dingen doen helaas.

En ik bedoel het niet rot maar als je zwanger bent, test je positief. Ben je niet zwanger, test je negatief.

9. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

May 4, 2012
    3,184
    16
    38
    Sorry, maar ik denk dat je helaas niet zwanger bent.
    Ik had iedere maand (sinds een half jaar ongeveer) bruin bloedverlies, waarna mijn ongesteldheid iedere keer volgde. Terwijl ik allerlei zwangerschapssymptomen had incl. opgezette buik. Dus ik iedere maand weer hoop blijven houden, want ja, ik had toch die symptomen?
    Maar voor mij is nu wel duidelijk dat een negatieve test in (bijna) alle gevallen ook echt negatief is.

Deze maand had ik haast geen symptomen en ook geen opgezette buik, had eigenlijk geen hoop dus dat het deze maand raak was...... en jawel hoor: een positieve test.
    Je lichaam kan je flink voor de gek houden!

Ik wil je veel succes wensen meid

Share This Page