Hi dames, ik ben even enorm benieuwd en kan het nergens echt vinden... wat zijn de gevoeligheden van de Express en Early van Predictor. Verschillen ze überhaupt van elkaar? Op sommige sites staat 10/12.5 voor de Early en ik vond ergens dat de Express op 25 of 50 zit. Nogal een groot verschil. Anyone? Ik test met allebei positief momenteel, maar wil het wel graag weten. Hun website is offline helaas.
Beide zowat even gevoelig, vetschilt bijna niet. Op hoeveel ze reageren is mij niet bekend, maar ik graag me af waarom je dat graag wilt weten?
Omdat ze schrijven dat de express pas effectief is op NOD en de Early er 6 dagen voor. Maar nergens aantoonbaar dat de waardes van de tests daadwerkelijk verschillen. Dat vind ik raar en ook wel interessant om uit te zoeken Ik heb namelijk eens een Early er los bij gekocht om vroeg te testen omdat ik dacht dat de Express toch nog niets zou waarnemen... maar als ze gewoon praktisch gelijk zijn is het best misleidend.
Zijn al meerdere topics over (niet daadwerkelijk hcg waardes) waarin veel foto’s staan van mensen die met dezelfde urine hebben getest met express en early omdat zij net zo nieuwsgierig ernaar zijn als jij... en het scheelt naar mijn idee idd vrijwel niks.
Dat denk ik ook. Net als dat ze zeggen dat de Express binnen een minuut resultaat geeft. Ja duh dat lukt ook wel als hij daarvoor al 20 seconden in de urine heeft gehangen haha.
Ja klopt maar toen ik die test deed en uit de urine haalde was hij allang aan het doorlopen en 1 minuut is op zich niet bijzonder. Als je op nod test heb je bij de meeste testen binnen een minuut resultaat want je ziet die streepjes over het algemeen direct.
Ik testte vandaag duidelijk positiever met de early dan met de express. Ben eigenlijk wel benieuwd bij hoeveel hcg beide testen echt een knalstreep geven. Heb de gebruiksaanwijzing uitgeplozen, maar helaas.