Ik zie de foto van vandaag niet. Maar je early ziet er wél goed uit hoor Edit: zie hem nu wel en vind hem wel duidelijker dan gisteren qua kleur dus ik denk dat je je nog geen zorgen hoeft te maken hoor
Ja het uploaden wilde totaal niet. Als het goed is staat ie er nu bij. Maar omdat de Express van vandaag lichter is, is dat dan per definitie een slecht teken? (Hou hoop ivm de goede early)
Jouw topic geeft mij weer hoop! Vandaag 8/9 dpo en omowitte predictor early. Heb sinds gister roze/bruin met afvegen dus hoopte misschien op innesteling oid. Maar door die witte test vanochtend weinig hoop meer, maar nu ik dit lees komt het misschien nog goed Ik vind je testjes mooi hoor! De oploop hoeft er ook niet elke dag te zijn, om de dag is goed!
Hoeft helemaal niks te zijn. Per dag vergelijken kan je gewoon beter niet doen aangezien hcg per 2 dagen ongeveer verdubbelt. En als je urine nu net om wat voor reden dan ook even minder geconcentreerd zal de streep idd lichter uitvallen.
Bedankt meiden! Ik merk dat ik het vreselijk spannend vind. Bij mijn eerste zwangerschap testte ik pas op 15 dpo. Was echt compleet vergeten dat ik mijn nod had haha. Ook geen angst dat het mis kon gaan oid. Vreemd genoeg nu wel. Komt misschien ook omdat het nog zo vroeg is en ik nog niet heel veel voel.