Hallo allemaal ik zit 5 dagen voor mijn nod en kon mij niet bedwingen.. Heb een early predictor gekocht en dit was het resultaat.. in de beschrijving staat dat een lichte streep ook gewoon positief is.. Wie van jullie heeft hier ervaring mee en wad t dan ook echt positief? Zooo onzeker nu..
Heb er zelf geen ervaring mee,maar lees dat verder bijna iedereen heel slechte ervaring heeft met de earlytest van predictor...probeer anders kv2 v5,die zijn minstens zo gevoelig als deze
Je ziet wel duidelijk, zonder te turen, een 2e streep. Wat een onzekerheid hè! Ik zou idd ook ff een ander merk test proberen. Als er dan weer een 2e streep te zien is, dan is dat toch wel duidelijk! Succes! Laat je het weten?
Ik hoor helaas veel negatieve berichten over deze test en heb er zelf ook geen goede ervaring mee. Hopelijk ben je wel gewoon zwanger meid.
Ik zie inderdaad een streepje. maar deze testen staan er deels om bekend om vals positief te testen helaas Beste kun je gewoon kruidvat 2v5 kopen. Of desnoods de testen van Action, die zijn ook prima te gebruiken
Bedankt voor de reacties ik ga morgen een kruidvat kopen of is dat re vroeg voor nod met kruidvat test?
Dit zegt niks inderdaad. Doe je de Predictor Early, dan moet je er altijd een ander merk naast doen wil je zeker zijn dat de uitslag klopt. Iemands man bleek zwanger met deze test. Iemand had zwanger kraanwater. (Beiden leden van dit forum trouwens.) Verder testen vrouwen die niet zwanger zijn, positief en vrouwen die wel zwanger zijn, negatief met deze test. Totaal onbetrouwbaar dus.
Ik zie duidelijk een streepje.. lijkt me vaag als je nu niet zwanger bent!! Maar ook ik ben benieuwd of je nog getest hebt met een andere test!
Ja getest en die gaf niks aan.. Ga er ook maar niet meer vanuit moet zo mijn nod krijgen dus verwacht zondag gewoon de rode zee...
nou.. stom zeg dat je test negatief was.. we zouden eigenlijk allemaal een klachtbrief of mail moeten sturen naar predictor.. over die stomme early testen!!! ik snap niet dat die nog in de schappen liggen...... als je niet weet dat ze vals positieve uitslagen geven wordt je blij gemaakt met een dode mus! belachelijk!
jammer meis! Kom je vaker op dit forum? Ben t met bovenstaande eens, die dingen horen niet meer in de schappen te liggen, maar er zijn inmiddels al ZOVEEL topics over geopend dat iedereen nu ook wel bijna weet dat die krengen vals positief zijn. Iemand kreeg een mooi tweede streepje met kraanwater! Koop de kruidvat 2v5 die zijn echt goed. Maar ook die van Action, 2 voor 2.49 dacht ik vind ik prima!!