Hi, ik zit nu 4 dagen na nod, heb gister een test gedaan van early sign.. Had deze na een negatieve uitslag, uit elkaar gehaald om te zien of ik toch nog een vaag streepje kan vinden.. I know gestoord.. But ok. Toen zag ik dus een streepje op het strookje waar urine doorloopt. Heb er verder niet meer bij stil gestaan ofso. Negatief en weggezet. Vandaag mn dacht ik er ineens aan en weer de tesg geopend.. Maar het is toch echt een te duidelijke streep.. Heb het nooit eerder bij andere trsten gezien ook. Fabrieksfout??
Bedoel je die donkere streep? Is dat niet gewoon de inkt die moet doorlopen? Ik heb ook nog nooit zo’n test gezien met zo’n duidelijke streep met inkt. Misschien fabricage fout. Heb je nog een andere test gedaan? controle streep kan ook donkerder dat dit denk ik
Ik ken die testen niet, is dat een betrouwbaar merk? Ik zou nog een testje doen met een ander merk, Predictor of ClearBlue of zo.
Ik heb net nog een test gedaan, heb het vab te voren geopend om te zien of dat streepje er zit en er zit dus gewoon (standaard?) zo een zwart streepje in.. Nu heb ik deze merk eerder gebruikt en daarvoor zat die er niet in. Teststreep was in ieder geval negatief en ook geen voorgedrukt streep te bekennen. Ik ga uit van niet zwanger.. Mocht ik over 2 dagen nog niet mn menstruatie gehad hebben, dan haal ik de kv of action testen.