Wij hebben besloten om voor een tweede kindje te gaan en daarom is afgelopen vrijdag mijn mirena spiraal verwijderd. Omdat ik tijdens de mirena geen maandelijkse ongemakkelijkheden heb gehad ben ik door middel van testen aan het kijken wanneer mijn eisprong is. Wat denken jullie, geeft de laatste test (van vanmiddag) een piek aan? Nou voel ik me vandaag ook een beetje ‘raar’, maar dat zit vast tussen m’n oren
Ik zag je laatste test net ook in het andere topic en die lijkt wel positief. Je zou nog even kunnen door testen om te zien of deze nog donkerder kan of afloopt. En ik zou samen aan de slag gaan
bedankt voor je reactie. Ik zag dat er een speciaal topic was voor dit soort teststress, dus vandaar dat ik mijn bericht daar had geplaatst. De test vanmorgen was ook nog vrij donker en het was gisteravond gezellig, dus wie weet
Lief, dankje. Ik zie in je banner dat je over 2 dagen kan testen, spannend! Heb je al symptomen van een zwangerschap?
Ja en nee. De symptomen die ik nu heb (beetje krampjes, steekjes, opgeblazen gevoel) kunnen zowel een zwangerschap als menstruatie betekenen. Dus het enige symptoom dat ik echt vertrouw is een positieve zwangerschapstest als mijn menstruatie uit blijft.