action heeft sinds oktober een nieuwe zwangerschapstest . Iemand hier ervaring mee? 1 dag voor ik ongesteld moest worden testen ik negatief en nu 2 dagen overtijd. ik verwacht eigenlijk dat ik gewoon laat ongesteld wordt... welk soort test vinden jullie het meest betrouwbaar/gevoeligst?
Vraag ik me ook af net deze test gedaan maar is t geen indroger? Is een action Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Ben je zeker van je eisprong? Zoja hoe heb je due gevonden? De kv 2v5 is vaak gevoeliger dan de action.
Je hebt al een eigen topic geopend. Vind het niet netjes dat je zomaar in diverse topics van andere mensen jouw test gaat plaatsen.
of ik zeker ben van mijn eisprong, nou niet 100% omdat ik pas begin oktober mijn spiraal heb laten verwijderen. Maar in de periode dat mijn ei zo zijn heb ik 3 dagen onwijze buikkrampen gehad en een verhoogde temp. dus ga er van uit dat dit mijn ei was.
Temp je wel zoals het hoort? Elke ochtend op dezelfde tijd, direct na ontwaken en voor je je bed uit gaat. En belangrijk... temp je rectaal? Ben benieuwd naar je tempkaartje.
heb geen temp kaartje. in de ochtend (soms iets wisselend van tijd maar niet ver uit elkaar) gemiddeld 0.5 graden hoger.