Hoi wondfo/kruidvat testen van afgelopen maandag dinsdag en woensdag. vinden jullie dat ze oplopen?? is met flits en zonder flits
@sweetdreams het is toch echt duidelijker Dan afgelopen maandag en dinsdag en idd ben vroeg maar geen idee hoelang ongeveer want heb ook die mk gehad he...
@sweetdreams ja hoor op de 1e en 2e test staat ook een streepje maar licht en 3e test is al veel duidelijker Dan test 1 en 2... hoop op meer reacties ...
@Diazz nee geen idee hoever ik ben heb vroege mk gehad en 4 November begonnen met bloeden en rond 7 November denk ik alles verloren... dus helemaal geen idee
Als je op 4 november bent gaan vloeien kun je die datum als eerste cyclus dag aanhouden. Zijn je testen wel helemaal negatief geweest intussen? En heb je ovulatie testen gebruikt? Hoe is je cyclus normaal?
Ik vind dit een mooie oploop hoor! Eigenlijk moet je 1 en 3vergelijken (omdat het om de dag verdubbeld) dan is het super duidelijk.. Gefeliciteerd!
@Izzie76 Ja, testen waren al snel weer wit/negatief...ik dacht 7 November ongeveer aanhouden omdat ik toen goed begon te bloeden en alles ben verloren zeg maar...en nee geen ovulatie testen gebruikt....cyclus is normaal tussen de 28 en 30 dagen....
@Rneet jaaa tussen test 1 en test 3 is duidelijk verschil he... en idd is beter om de dag testen maar is heeeeel moeilijk hahahah