ik heb hier ook positief mee getest, en dag erna met cb getest voor de zekerheid mijn plus was wel veel duidelijker, ik zat nog slaperig op toilet en test blonk al in mijn ogen ik denk bij deze dat je echt duidelijk een + moet zien, van dezelfde dikte. succes nog ermee!
Inmiddels ook wat online zitten lezen. Gezien dat mensen soms ineens een hele lange cyclus hebben en dat mensen soms maar heel weinig hcg aanmaken en daardoor her met een thuis test niet duidelijk kunnen zien. Ben benieuwd of hier ook ervaringen mee zijn en hoe lang jullie denken dat ik moet wachten om het via bloed prikken te laten na kijken
Vanmorgen een hele witte test. (Action, nog geen kans gehad om naar Kruidvat te gaan) Inmiddels de doktersassistent gesproken. Morgen bloed prikken maandag de uitslag. Volgens de assistente wil t juist bij een korte cyclus nog wel eens voor komen dat t lang duurt voor je positief test. Kan voor nu dus alleen maar blijven hopen
Ik koop ze ook niet meer hoor! vorige keer ook niet goed... ik gebruik alleen de kv 2v5 en die van cb!
Misschien haal ik morgen ochtend nog wel even de 2v5 van kv. Elke dag korter wachten is mooi meegenomen.
Weet niet of mensen hier nog lezen maar denk laat het toch maar weten. Via de huisarts blijkt dat de eerste test wel degelijk positief was. Echter heb ik daarna een vroege miskraam gehad.... Nu weer verder en hopen dat t ons snel weer gegund is en alles dan goed mag gaan!
Ik wilde net reageren, dat ik deze test ook weleens gebruikt heb en bij mij bleef deze echt ook wit toen ik NIEt zwanger was. Wilde daarmee zeggen dat ik jouw test positief vond. Wat rot dat het is mis gegaan en veel succes de aankomende ronde.