ineens wit slijmverlies net voor eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 86lizzy86, 7 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

2 nov 2016
    276
    21
    18
    A.s dondrdag is mn eisprong dit weet ik door in t verleden te tempen en testen,,

Heb al 3 dagen doorzichtig rekbaar slijmverlies en nu net op de wc zat mijn onderbroek best vol met veel wit rekbaar slijm??? Nog nooit gehad en mun ei moet nog komen??:(

2. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedoel je dat je denkt te weten dmv vorige cyclussen dat je ovulatie a.s. donderdag is? Niet erg betrouwbaar aangezien je ovulatie ook eerder of later kan komen (of helemaal niet). En als het vruchtbaar slijm is wat je hebt, kan dit prima als je ovulatie nog moet komen.

3. Kaman

Kaman Lid

16 jan 2017
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vruchtbare slijm krijg je voor je eisprong , na je eisprong heb je geen rekbaar slijm meer .

4. manaolana

manaolana Niet meer actief

Doe mij ook zo'n glazen bol!!

Maar je weet wat ze zeggen hè: in het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst. Op welke dag je je eisprong eerder hebt gehad, zegt dus helemaal niets over deze cyclus. En dat slijm kan van alles zijn...

5. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik had altijd 5 dagen voor mijn ei sporadisch wat last van andere afscheiding, maar nooit echt duidelijk vruchtbaarslijm oid.
    Het varieerde van kleur en rekbaarheid maar nooit doorzichtig en rekbaar gehad. Denk ook dat je je daar niet al teveel op moet focussen.

Deel Deze Pagina