Hallo meiden, Ik lees verschillende dingen over de dipstick ovulatietesten van Sensitest. Gebruik ze zelf op het moment maar was nieuwsgierig omdat mijn eisprong uitblijft op de ovu's naar de ervaringen van jullie? Graag positieve en negatieve ervaringsverhalen. Ben net van de pil af (22 juli) en test met deze testen vanaf 1 augustus. Alvast bedankt. P.s.ik wéét dat na de pil ontpillen kan staan voor lange tijd niet ongi worden
Ik stop zelf even met de ovulatie testjes en ga zitten wachten op mijn menstruatie want wordt er niet goed van. 1 die zegt betrouwbaar dat ze zijn i.i.g.
Hier wel eens gebruikt en ik vond ze wel betrouwbaar, heb er wel eens een eisprong mee ontdekt . Maar had pco en dus niet zo vaak een eisprong, dus was niet zo handig om ovulatietesten te gebruiken. Eerst inderdaad je cyclus afwachten, kan best even duren voordat het op gang komt, zonde van je testen en alleen maar frustrerend.
Ik vind ze goed, en zou als ik jou was nog ff doortesten. Eisprong kan nog wel komen. De normale die je op foto hebt voldoen me het beste, heb ook eens de extra gevoelige geprobeerd maar dat was niks...allemaal hele donkere testen..daar kon ik niet wijs uit worden. Het kan ook zijn dat je een korte lh piek hebt, mss kan je 2x per dag testen? Sommige dames hebben een piek van maar 12 uur en missen hem met 1x per dag testen.
Dank je wel Panter voor je reactie. Ik werd ook al gewezen net op het nod topic over een korte lh piek! Zou leuk zijn als ik hem gemist hebt, wel vanaf het begin van het testen hebben we geoefend dus daar heb ik gelukkig niets gemist. Ik ga het afwachten. Misschien idd nog even doortesten maar wordt er zo moe van die testen uitslagen lijken allemaal op elkaar. Ik denk maak de sensitest gewoon even op (nog 6 stuks) en dan stop ik ermee en wacht ik af.
Het is al even geleden dat ik ze heb gebruikt, maar bij mij werden ze vlak voor mijn eisprong net niet helemaal positief. Officieel negatief dus. Ik denk dat de testen die ik nu gebruik (zwanger&kids) ietsje gevoeliger zijn ofzo, want met deze testen heb ik echt een testlijn die donkerder is dan de controlelijn vlak voor mijn eisprong.
Reagerende op je laatste zin: Dan weet je dus ook dat het erg lang kan duren na pilstop voordat je een eisprong hebt. En dan is het dus volkomen logisch dat je ovulatietesten ook nog niet positief zijn geweest. Hier jaren geleden Sensitest ovulatietesten gebruikt trouwens. Hier alleen goede ervaringen ermee. Gaf mijn eisprong prima weer. Kruidvat Ovulatietesten zijn daarin tegen minder goed. Die geven vaak een week lang knalpositief en dan weet je dus nog niet wanneer je eisprong daadwerkelijk is. Action Ovulatietesten schijnen ook niet zo denderend te zijn. Dan zou je al moeten overstappen naar CB Digitaal. Maar dat is prijzig als je je eerste cyclus nog niet weet! Stel dat die veeeeel langer duurt dan 28 dagen (ik moest zelfs 126 dagen wachten destijds!), dan worden ze dus wel heul erg duur.
Heulllllllllll erg duur ja! Beginnen we niet aan Denk maak deze paar testjes nog op en die van z&k bewaar ik voor als ik ongesteld ben geweest