In mn vakantie in een opwelling ovulstietesten gekocht ondat ik wat buikpijn had de dag(en) ervoor. Ik heb weleens vaker een testje gebruikt, maar die waren meestal net als de onderste. Kan ik de bovenste als positief beschouwen ivm de afloop daarna? Verder geen testen meer gedaan.
Iemand anders nog een kijkje erop? Ik weet mn dpo nooit, dus vind t nu best spannend Ik ga er nu vanuit dat ik vandaag 9dpo ben. @RoGiJuLi jij misschien een idee?
Thnx meiden! Dan hou ik idd 9dpo aan vandaag. Geen idee wanneer ik dan t beste kan testen? Naja.... het beste natuurlijk pas eind volgende week ofzo, maar dat duurt me echt te lang. Wil t liefst nu al
Thnx meiden!!! Nog erg spannend hoor... al 2keer mis gegaan, waarvan de laatste keer bij 8 weken, precies 2 maanden geleden.... dus het worden lange weken van onzekerheid... maar ik mag voor een vroege echo, dus die wil ik wel gaan doen met 6 weken ongeveer.
Gefeliciteerd! Zat jij toen ook al in het zwangerschaps clubje voor begin feb? Volgens mij ken ik je daarvan. Is bij mij toen ook mis gegaan, maar ook ik heb nu weer positieve testen. Zo spannend! Hoop dat het ons allebei nu gegund is! Ik mag ook met 6wkn weken komen voor een echo. Fingers crossed voor ons beide!
@Beheer Prima dat jullie mijn topictitel veranderen hoor, maar dan hebben jullie nog wel wat te doen vanavond zie ik.... was het echt zo onduidelijk?
We hebben er alleen bijgezet dat het om een ovulatietest ging. Hoe duidelijker de titel, hoe beter. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl