Hallo allemaal, Ik heb afgelopen zaterdag 8-10 voor het eerst heel licht positief getest. Nu heb ik in juni een miskraam gehad, waardoor ik best onrustig ben. Ik heb de laatste dagen dus ook elke dag getest met de action testen. Mij valt alleen op dat ze de laatste 3 dagen niet echt donkerder worden. wanneer hadden jullie een knaltest? Ik hoop dat alles goed zit. Liefs.
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook met de actiontesten getest, maar daarmee nooit een knaltest gekregen. Ik heb toen met kv test getest en daar wel een knaltest gekregen. Misschien kan je dat nog proberen?
Heb je ook een foto van de test van de 8e? Want die van 12 en 14 zien er niet verkeerd uit. Maar ligt eraan hoe die de 8e was. Kijk ook eens naar dit topic https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/zwanger-maar-op-16dpo-geen-knaltest-of-oploop-meer.726219/ Bij haar duurde het ook lang voordat de action testen opliepen. Bij mijn zwangerschap duurde het 10 dagen voordat ik een knaltest had.
Ik heb gisteren een foto gemaakt van de oploop van de testen. Die van 8 oktober was niet op de foto te krijgen. Sommige testen zijn al ingedroogd. Ook het verschil tussen de early en de gewone testen. Ik maak me nerveus. Het is vreselijk.. heb 1 november pas de eerste echo. liefs.
De oploop van de earlys ziet er prima uit hoor. Je moet alleen geen early met de normale vergelijken. Ik zou het bij 1 soort houden. Gefeliciteerd! Je moet eigenlijk testen om de 2 a 3 dagen vergelijken omdat het hcg dan pas verdubbelt.
Ik mocht van de huisarts mijn HCG laten prikken, dit vandaag laten doen. Maandag moet ik weer voor de tweede keer. Ik hoop dat mij dat duidelijkheid en rust kan geven. Ik moet echt stoppen met testen.
ik wil positief blijven… de vorige keer namen ze af in kleur bij m’n miskraam. Ze worden nog niet lichter, geen krampen en bloedverlies.
Ik vind ze er goed uit zien hoor. Wat fijn dat je kan prikken. Hopelijk is de uitslag goed en kan je beginnen met genieten
Op de foto lijkt dat inderdaad zo, maar ze zijn eigenlijk hetzelfde gebleven. Ik ga de bloedtesten afwachten.
Fijn dat je dat mocht van de huisarts. Afwachten is nu het enige dat je kan doen. Kan echt beide kanten op dus is niks van te zeggen.
Fijn dat je bloed hebt kunnen laten prikken. Ik hoop enorm voor je dat de uitslagen goed zijn! mijn ervaring met testen die stagneren zijn niet positief helaas, maar ik hoop voor jpu een andere uitslag!!
Ik ben er zelf wel bang voor, ik heb totaal geen klachten die op een miskraam lijken. Geen bloedverlies, geen menstruatie krampen. Maar vanmorgen de test was toch alweer een stuk lichter. Het ergste dat ik niet kan stoppen met testen, dat maakt mij zo onrustig… heb alle testen vanmorgen in de prullenbak gegooid uit frustratie.
Helaas hier vandaag ook een miskraam gekregen, dit is inmiddels mijn 3e miskraam. Ik ben radeloos. Ik ga het voor mijzelf nu ook even stopzetten en de bloeduitslagen bij de gynaecoloog afwachten. Het is echt verschrikkelijk deze onzekerheid.