Hey!! Ik heb een vraagje over de early zwangerschaptest van lifecare action.. Wat zijn jullie ervaringen hier mee? Ik heb al positieve en negatiefe zaken gelezen hierover..
Hey! Bedankt voor je reactie Ik ben momenteel 3 dagen voor nod, en ik zou morgen graag testen.. Had je een duidelijke lijn?
Ja ik had een duidelijke streep. Geen knal maar ook geen tuurtest. Mijn ervaring isnsat de early iets sneller reageert op hcg dan de normale.
Ik heb deze ook altijd gebruikt. En geen negatieve ervaringen mee gehad. Zowel de early als de gewone
He jammer..maar het is nog niet voorbij he. Je bent immers best vroeg. Meeste testen pas op 12 dpo positief. Ik hoop dat je met een dag of 2 toch nog een mooie test hebt.
Dank je! Ik hoop er ook op, maar ik denk dat iedereen die vroeg test dit ook hoopt We zullen dit weekend wel zien zeker? Het wachten is gwn steeds zo lastig..
Vandaag normaal DE dag.. nog steeds niks.. meestal is het bij het opstaan 's morgens meteen vollenbak! Dus ik leef op hoop..
Ik vind het slechte testen. Ik heb bij zeker 6 Action Early testen een tuurstreep gehad. De één duidelijker dan de ander. En ik was toen echt niet zwanger en testte niet rond mijn eisprong. Het was overigens ook niet van een mislukte zwangerschap want ik heb ze ook gebruikt toen we anticonceptie gebruikten. Bewust om te checken of de test inderdaad een tuurstreep zou geven als ik niet zwanger kon zijn.