Ik weet het even niet meer, bloedverlies maar testen lopen op?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door HappyC, 7 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyC

HappyC Actief lid

19 aug 2018
    205
    87
    28
    Vrouw
    Afgelopen vrijdag hier een topic geplaatst over een licht positieve test, de eerste na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap van afgelopen jaar.
    Nu is het verhaal als volgt:

Vrijdag ochtend (dag 25 v cyclus) een zeer licht positieve test van z&k de dipstick die te gebruiken is vanaf 6 dagen voor de nod.
    Zaterdagochtend licht positief met Kruidvat 2/5. Zaterdag avond bruinverlies begonnen. Zondag ochtend ging dit over in helder rood, zonder stolsels.
    Maandag ochtend halve tampon vol met helder rood (sorry voor de details)
    Ik ging er zondag al vanuit dat het een miskraam zou worden, of tenminste ik heb natuurlijk getest voor mijn nod, dus dat het geen goede innesteling is geweest.
    Morgen is mijn officiële nod, ik heb vorig jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad met bijna fatale afloop, heb zeer kritiek gelegen en ben daarom echt een beetje paniekerig, wellicht ten overvloede maar toch. Ik heb dus vandaag contact gehad met mijn vk, zij zegt ondanks de ervaringen van vorig jaar wacht het eventjes rustig af, het kan een heftige innestelingsbloeding zijn? En dat sommige vrouwen gewoon licht ongesteld worden en uiteindelijk toch zwanger blijken te zijn.
    Haar advies; blijf even testen en kijk of ze oplopen. Nu heb ik net met middag urine getest, action normaal en dit is het resultaat na 5 minuten.
    Wat denken jullie?
    Ohh dames ik maak me zo druk, met mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap verloor ik namelijk ook een aantal dagen bloed :(

Bijgevoegde bestanden:

2. Muisje101

Muisje101 Actief lid

11 jan 2019
    474
    571
    93
    Vrouw
    Wat moet dat spannend voor je zijn. Zeker na zo'n nare ervaring.
    Ik zie weinig op de test, zou voor de zekerheid overmorgen nog een keer testen.
    In theorie is 4 weken wel erg vroeg voor eventuele problemen bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, alles kan natuurlijk, maar er moet iets groeien voordat het problemen zou kunnen geven. Dus ik zou overmorgen nog een keer testen, en als die oploopt, dan natuurlijk een vlotte eerste echo om de locatie te bepalen. Maar ik neem aan dat dit wel met je afgesproken is bij de gynaecoloog?

Sterkte in ieder geval!

3. HappyC

HappyC Actief lid

19 aug 2018
    205
    87
    28
    Vrouw
    Er is toen besproken met de gyn dat mocht ik ooit nog is zwanger raken dat ik sowieso om de week tot 10 weken op controle mocht komen, volgens mij vanaf week 5. Hoe zit dat normaal gesproken ? Weet jij dat toevallig ? Mijn eileider+eierstok zijn toen verwijderd, en een klein deel van het deel wat aan de eileider grenst, dit was namelijk dusdanig beschadigd dat dit ook weggehaald moest worden

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Eerlijk?
    Die van vrijdag zag ik, maar kan vals zijn geweest (had ik al gezegd ;)).
    Op je kv van zaterdag zie ik niks helaas.
    Ik durf aan de hand van die testen niet te zeggrn dat je zwanger bent.

Heb je nog andere testen tussendoor gedaan? Je zou toch ook een predictor doen?

Welke action test is dit?
    Ik zie wel iets maar erg vaag helaas.

5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    #5 GroeneBomen, 7 okt 2019
    Laatst bewerkt: 7 okt 2019
    O jee ik herken het zo die angst (en was oprecht opgelucht dat de eerste keer zwanger na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap een vroege miskraam werd die wel vanzelf ging en op de goede plek zat. Dat het bloedverlies toen gelukkig geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap was)

Ik vind je test wel erg licht, niet echt positief te noemen. zou morgenochtend weer testen.

Echo mocht ik met 5 weken maar zelf met 6 weken gedaan omdat je dan wel een vruchtje kunt zien (en deze zwangerschap geen bloed verloren en voelde goed dus heb ook gewacht tot 6 weken)

6. HappyC

HappyC Actief lid

19 aug 2018
    205
    87
    28
    Vrouw
    Die predictor had ik dus maar even bewaard adv het bloedverlies, ik vind m namelijk zo duur om zomaar te gebruiken terwijl ik ook bloed verloor haha :p

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat snap ik :)
    Maar op basis van de testen die ik hier zie durf ik niet te zeggen of je zwanger bent.
    Is het de normale vd action of de early?

8. HappyC

HappyC Actief lid

19 aug 2018
    205
    87
    28
    Vrouw
    Nee de normale ! Met middag urine.. en had wel net gedronken. Ben benieuwd wat hij morgen ochtend doet

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik ben ook erg benieuwd.

HappyC vindt dit leuk.
  10. jk84

jk84 Bekend lid

6 feb 2017
    594
    264
    63
    Nog getest?

HappyC vindt dit leuk.
  11. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd

HappyC vindt dit leuk.
  12. HappyC

HappyC Actief lid

19 aug 2018
    205
    87
    28
    Vrouw
    Ja! Dit zijn de testen van gisteren

13. HappyC

HappyC Actief lid

19 aug 2018
    205
    87
    28
    Vrouw
    Het rare is alleen. Predictor is negatief, en Kruidvat licht positief. Vanmorgen nog maar een Kruidvat gedaan om te kijken of die van gisteren niet vals was maar die was alweer duidelijker positief ook

Bijgevoegde bestanden:

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik hoop voor je dat het positief is.
    Maar bloedverlies en mijn mening geen streepje op de test. Is negatief dus niet zwanger helaas.

Dit zijn de beroemde indroog streepjes van de kruidvat.
    Sorry ik zou graag willen zeggen dat ik het zie.

HappyC vindt dit leuk.
  15. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
    Ik zie het streepje wel hoor.. morgen nog eens testen? Of gewoon een keer een cb doen is veel goedkoper dan al die andere bij elkaar steeds. Dan moet er toch wel 1-2 staan en anders niet zwanger. Is duidelijker dan streepjes turen.

HappyC vindt dit leuk.
  16. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Als ik eerlijk ben denk ik niet zwanger
    Ik vermoed dat het wel zichtbaar had moeten zijn op de predictor

Ik hoop voor je dat ik er naast zit! Succes!

Wanneer ga je weer testen?

HappyC vindt dit leuk.
  17. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Ik zie geen positieve testen nu, aangezien je al voorbij je nod bent denk ik dat je gewoon ongesteld bent geweest, alleen dan een keer lichter dan normaal. En dus niet zwanger bent

18. HappyC

HappyC Actief lid

19 aug 2018
    205
    87
    28
    Vrouw
    Dit vermoeden heb ik zeer zeker ook, maar zullen al die Kruidvat en action dan vals positief zijn geweest ?

19. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ik hoop het niet! Maar van kruidvat lees ik het helaas vaker. Action heb ik zelf helaas ook al een keer een vals positieve gehad :(

20. Skip1981

Skip1981 Lid

16 jul 2018
    29
    15
    3
    Vrouw
    Hè wat een onzekerheid. De Kruidvat testje vind ik persoonlijk echt niet fijn. Gaven bij mij vaker een licht streepje en niet zwanger.
    De predictie zou nu echt moet knallen.
    Denk dus ook niet zwanger helaas.
    Maar hoop uiteraard dat je toch nog blij verrast wordt

Deel Deze Pagina