Hallo dames. Na anderhalfjaar had ik eindelijk vier dagen geleden een positieve zwangerschapstest in handen. Hij is mooi opgelopen alleen vandaag lijkt hij iets minder duidelijk. Gisteren hebben we een feestje gehad dus misschien heb ik meer gedronken... Temperatuur is wel mooi hoog. Zit nu op cd 18 maar ben zo ontzettend onzeker. Na al die tijd hopen we nu zo erg dat het goed blijft gaan. Willen jullie meekijken? Bedankt alvast.
Dankjulliewel!! Het zag er even naar uit dat we de MMM in moesten en nu toch spontaan een positieve test op mijn vriend zijn verjaardag. Hebben gewoon het gevoel dat het allemaal te mooi is om waar te zijn hihi.
Ik vind het er ook goed uit zien, hoor. Wat bedoel je met cd? Gefeliciteerd! Bijzonder verhaal heb je...
Dat staat voor cyclusdag .. na de eisprong. Vind het wel leuk om dat er bij te hebben in het overzicht. Bedankt, indd bijzonder... wij hadden de hoop op een spontane zwangerschap al opgegeven..
Mooie testen en als je bijv de test van gisteren weghaalt dan zie je verschil. Je vergelijkt ook een natte en droge testen. Kijk later vandaag nog maar eens
Ja normaal word ik op dag 15 sowieso ongesteld, maar omdat mn temperatuur hoog bleef heb ik getest. Nu dus indd 3 dagen overtijd.
Ziet er prima uit. Gefeliciteerd! Je moet ze eigenlijk om de dag vergelijken omdat hcg niet verdubbeld in 24 uur. Dus ik jouw geval cd16 met cd18. Hele mooie oploop!
Ziet er goed uit hoor! En niet dat het iets uitmaakt hoor, want jij hoeft je hier niet meer over na te denken komende negen maanden, maar cyclusdag tel je vanaf de eerste dag van je menstruatie. Jij bedoelt dpo (days past ovulation). Sorry, de betweter in mij nam even de overhand... Gefeliciteerd!
Bedankt allemaal! Gisteren en eergisteren mooie testen in mijn handen gehad. Ga het maar gewoon loslaten denk ik en proberen te genieten! Liefs Mika