Hallo allemaal.. Wij gaan voor een 2e kindje mocht dit ons gegund zijn natuurlijk. En dit is pas de eerste ronde. nu was gister mijn nod maar nog niks te bekennen van een ongesteldheid.. en ik kan de klok er altijd opzetten.. heb een cyclus van 28 dagen. De dag van nod wel menstruatie krampen gehad en toen ik zoiets van daar komt het.. ohnee toch niet... Testen zijn negatief ook die van vanochtend kv2v5. Nu zat ik te denken aan een late innesteling .. en nu misschien een domme gedachte. Maar als ik dus niet genoeg hcg heb voor een normale test, dan zou ik toch evt wel al positief kunnen testen met een early test. Of is dit een rare gedachte? En wanneer werd jullie test positief na nod? Terwijl hij op de nod negatief was Thanks alvast xxx
wanneer ben je gestopt met anticonceptie? En wat gebruikte je als anticonceptie? Heb je je eisprong bijgehouden met behulp van ovulatietesten?
4 maand geleden implanon laten verwijderen.. niet bijgehouden met testen. Heb wel verschillende apps. Niet dat die heel betrouwbaar zijn natuurlijk. Maar rondom voorspelde ovulatie geklust zeg maar.. en de dag dat ik mijn eventuele eisprong zou hebben dacht ik iets aan krampjes te voelen.. maar m’n lichaam kan ook een loopje met me nemen.. ben nog niet zo thuis in ovu testen en temperaturen.. bij mijn eerste zwangerschap was ik na 2 maand zwanger toen ik stopte met de pil. En was er totaal niet mee bezig omdat ik net gestopt was met de pil en de kans vrij laag inschatte..
oke dus sinds je gestopt bent met de implanon is ze cyclus steeds 28 dagen? welke dag denk je je ovulatie gevoeld te hebben?
Ja klopt, eigenlijk direct weer 14 februari. Vanaf afgelopen maandag ben ik niet te genieten. Chagrijnig, gevoelige borsten, ineens veel puntjes op borsten. en tussendoor wat krampen ook in m’n rug, kan we geen pijl op trekken haha
Ik vermoed dat je ei later was en je nu last hebt van de typische progesteron kwaaltjes. Die lijken erg veel op hcg kwaaltjes.
Ik ben altijd exact ongesteld, en vaak in de ochtend al.. en als ik menstruatie krampen ervaar vloei ik binnen 2 minuten gister krampen en rugpijn, steek bij het hoesten, vanochtend ook een steen bij uitrekken en niesen.. vind t maar apart haha
4 maanden exact kan je niet altijd exact noemen . Daarbij kan je altijd een andere cyclus tussendoor hebben, ook al ben je al jaren regelmatig.
Op je vraag over de Early testen heb ik geen antwoord. Wel was mijn cyclus voor mijn zoontje precies 28 dagen, zelfde dag en zo goed als zelfde tijdstip ongesteld. Nu gaan wij ook voor een tweede en heb ik gemerkt dat mijn cyclus toch wat schommelt soms een dag soms 2 dagen Ik heb daarnaast nog nooit voor nod getest altijd pas op nod.
Haha ik ondertussen wel. Negatief haha Ja kan ook dat me lichaam me voor de gek houd met kwaaltjes.. of door stress dat het wat later is.. maar het is zo onzeker. Had afgesproken met me zelf vandaag niet op deze pagina te kijken, maar mislukt haha.. Maar nog steeds geen ongesteldheid te bekennen. Ik word t meestal om de 4 weken en dan gelijk s’ochtends al. Maargoed afwachten maar weer .. thanks voor je reactie xx