We wilde net dat ding er maar alvast inzetten. Je weet maar nooit wanneer de spruit zich aanmeld We zouden hem op de achterbank doen acter de bijrijder stoel zodat de bestuurder de kleine altijd kan zien. Maar nu kan je de maxicosi zelf er alleen achterstevoren in zetten? Is dat normaal??? Anders gebruiken we dat ding maar niet hoor. Zie mn kindje toch graag onderweg. Zonder dat ding kan je maxicosi toch wel normaal erin? Dat hebben we nog niet geprobeerd egenlijk.
Een maxi-cosi moet altijd omgekeerd in de auto staan met of zonder easy-base. Je kunt je kindje dus niet zien. Er zijn wel speciale spiegels in de handel die je op de achterbank hangt, waarmee je je kindje kunt zien. Wij hebben die niet gehad en ook zeker niet gemist. je zult zien dat je kindje 9 van de 10 keer in de auto slaapt.
De maxi-cosi staat altijd tegen de rijrichting in, dus achterstevoren. Ook als je hem zonder base gebruikt. Dit is namelijk de veiligste manier om een baby te vervoeren.
Oke bedankt voor jullie snelle reacties. Viel toch vies tegen We kijken even aan hoe het gaat zonder uk te zien en anders halen we wel zo'n spiegeltje. Ook als slaapt hij/zij veel.
ik vond het in het begin ook eng dat ik haar niet kon zien.. De eerste lange rit heb ik dan ook achterin gezeten
wij hebben wel een spiegeltje en ik vind het heel handig. even in je eigen achteruitkijkspiegel kijken of snel omdraaien en je ziet gelijk hoe het gaat. heel gezellig ook
Als ons meisje onrustig is, dan zit ik vaak achterin bij ze. Ze kan namelijk een hele reis lang huilen omdat ze bv haar speentje kwijt is geraakt. Maar als ik alleen rij is dat best vervelend, dan rij ik echt niet prettig met een jankende baby. Toch vinden we het wel zo veilig haar achterin te laten staan. En de easybase is echt ideaal hoor, klik, maxi cosi erop!
Spiegeltje is hartstikke handig. Maar het is echt het aller veiligst om je kind achterstevoren te vervoeren en zo lang mogelijk in de maxicosi he. Trouwens de easybase wil je nooit meer missen als je dat gewend bent....wat een uitvinding!!! Wij hebben een easybase (voor in de 2de auto) en een familyfix (voor in de hoofdauto).
Hetzelfde principe als de easyfix, maar dan met isofix ipv met gordels bevestigd en het vervolgstoeltje kan er ook op.
Inderdaad: ideaal ding. Klik en je bent klaar! En bij de Prenatal heb je van die knuffelspiegels, soort platte knuffels met een spiegel op hun 'buikje'. Dat hang je heel eenvoudig over de hoofdsteun op de achterbank en dan kun je je kindje zien. Ook al zo handig
wij hebben ook de familyfix en het is zooo handig! geen gedoe met grodels, klik erop en eraf. ideaal!