Vlak voor en vlak na de geboorte van onze zoon zijn veel nuttige (en ook veel minder nuttige) spullen het huis binnengedragen. Nu enkele WEKEN later beginnen we al te merken dat kleding niet meer past en de difrax flesjes te klein beginnen te worden. De duurdere spullen zoals box en kinderwagen zijn straks prima verkoopbaar maar de babykleding / flesjes e.d. zijn straks gewoon overbodig en zullen bij verkoop weinig tot niets opbrengen. Is er mogelijk ergens een goed doel of is er een site waar je de spullen gratis aan kunt bieden (en hopen dat het bij de juiste mensen terrecht komt?
Of een kringloop- of weggeefwinkel bij jullie in de buurt; voor mensen met een kleine beurs. En anders gewoon eens rondvragen bij mensen die een kindje verwachten. Succes!
via www.gratisoptehalen.nl kun je dingen gratis laten ophalen, maar misschien kun je het hier op de site ook wel kwijt? Of is er geen koop /verkoop stukje hier ( weet het niet eens hihi) Er zijn hier misschien ook wel aanstaande moeders die het niet zo breed hebben en blij zijn met je hulp.
je kunt indd op marktplaats kijken bij de Gezocht advertenties heb ik ook gedaan met de kleding die je niet kwijt kunt en heb er zo iemand blij mee kunnen maken
Beste JosM Mocht je geen goed doel bij je in debuurt vinden, kan je het ook wat verder weg zoeken. Er zijn genoeg stichtingen die voor weeshuizen in het buitenland (Oekraine, Roemenie, Afrika) spullen verzamelen en het opsturen/brengen. Ik heb contacten met een weeshuis in Kenia. Een vriendin die stewardess is, gaat vaak langs wanneer ze op Nairobi vliegt en neemt samen met collega's tassen vol met babykleren/kinderspullen etc mee voor dit weeshuis. als je op deze site kijkt, kan je zien waar het terecht komt. Geloof me, deze mensen kunnen het heel goed gebruiken en er blijft niets aan de strijkstok hangen en ze zijn er zielsblij mee! www.riafennema.nl Laat me weten als je hier interesse voor hebt, dan kan ik je er meer over vertellen.
Als je het niet meer nodig hebt voor eventueel meer kindjes, zou ik het gewoon verkopen. Wat ik zie is dat kinderkleding, ook tweedehand, op internet toch behoorlijk goed verkoopt. En anders moet je het misschien niet per stuk verkopen maar bijvoorbeeld pakketjes van rompertjes in maat 56 samen enz. En als je er tijd voor hebt, op rommelmarkten ben je er helemaal zo van af!