ik kreeg een mail van een marktplaats aanbieding met 50% korting naar wicked... het is dus echt van marktplaats en niet via iemand die ik niet ken die zijn kaartjes wil verkopen ofzo... heeft iemand hier ervaring mee? als ik namelijk klik naar de site om het te bestellen meot ik selecteren welke rang ik wil en voor welke dag... maar niet de datum enzo... hoe werkt dit? Musical Wicked - Marktplaats Aanbieding
Ik liep tegen hetzelfde aan. Je krijgt een code of voucher waarmee je de kaarten kunt bestellen, dat is het. Ik heb het niet gedaan omdat niet duidelijk is of je alle data kunt kiezen.
ow wacht, je moet voor 21 oktober dit telefonisch hebben besteld bij seetickets. En hij is dan geldig op een willekeurige datum tot 16 december Dus eerst bestellen via marktplaats welke rang je wilt, en op welke tijd. Dan krijg je een code. Dan bellen naar see tickets, daar de datum en tijd doorgeven wanneer je wilt en de code doorgeven.
mijn papa doet zulke dingen wel vaak via marktplaats, en tot nu toe nog altijd goed gegaan producten gekregen enz...
Wij zijn via de vorige actie geweest je krijgt een code en die moet je doorgeven als je telefonisch reserveerd en je mag zelf rang en dag kiezen
het vervelende hiervan is dan (lijkt me) dat je nog steeds niet zoveel weet als je alleen een rang mag kiezen.... sommige 1e rangs plaatsen zijn bijvoorbeeld helemaal niet mooi... en sommige 3e rangs plaatsen zitten vlakbij een 1e rangs plaats, dus dan zou je net zo goed 3e rangs kunnen bestellen.. neem aan dan je niet mag kiezen welke stoelen?