Hallo dames, Ik heb wat vraagjes over de easywalker duo. Ik zou eerst geen duowagen aanschaffen en zat te kijken naar meerijd(zit) plankjes. Maar ben nu toch aan het twijfelen. Onze kindjes schelen straks 1 jaar en 9 maanden. Mijn zoontje loopt al heel goed (begon 2 weken na zn eerste verjaardag). En loopt tegen die tijd dus al een hele poos. Ik ga ook niet veel alleen wandelen omdat wij op een industrieterrein wonen en dat is niet echt gezellig wandelen met al die vrachtwagens. Maar ik denk toch dat het verstandig is om een duowagen bij te kopen voor wanneer ik alleen weg ga(stad of boodschapje). Vind het wel belangrijk dat de maxi cosi er op kan omdat ik dus altijd eerst met de auto naar winkelcentrum enz moet en het dan wel makkelijk vind. Ik ga hem wel tweedehands kopen omdat ik voor de hoeveelheid dat ik hem gebruik hem nieuw te duur vind. Heb er al een gezien op marktplaats voor een redelijke prijs en ziet er nog netjes uit. Moet er dan alleen een reiswieg en adapters voor maxi cosi bij kopen. (degene van de advertentie legden hun babytje in een voetenzak en dan met de rugleuning plat) Maar dat lijkt met niet echt verstandig moet ik zeggen. Voordegene die de easywalker duo in gebruik hebben (gehad). Is dit een makkelijke kinderwagen?? Fijn rijdbaar, niet te zwaar en makkelijk compact opvouwbaar? En hoelang kon jullie kindje in de reiswieg want die schijnt wel vrij klein te zijn? En gaat de maxi cosi er ook makkelijk op en af? Nou alvast bedankt voor het lezen, en hoop dat jullie wat antwoorden hebben voor me
ik heb een gewone enkele easywalker gehad. mijn dochter heeft er tot 7 maanden ingelegen en daarna in het zit gedeelte. ik vind hem super rijden en is makkelijk in te klappen. ik vond het wel lastig om de maxi cosie er op te bevestigen. die clips gingen heel zwaar erop. mij lukte het zel niet. en ze gaan vaak schreef zitten, dus dan sta je er onhandig te doen om de mc er goed op te krijgen. succes met het maken van de keuze
Ik heb een Easywalker Duo en het is echt een heerlijke wagen. Hij rijdt heerlijk licht en is ook met 1 hand makkelijk te sturen. Ik vergelijking met andere duowagens klapt de Easywalker redelijk compact op. De reiswieg is wel redelijk smal. Mijn zoontje is nu 4 maanden, hij past er in de lengte nog makkelijk in, maar in de breedte begint het wel wat krap te worden, maar goed, dat heb je natuurlijk bij alle duowagens. Ik heb geen adapters voor de mc, dus daar kan ik je verder niks over vertellen.