leuk rond boxkleed in LIEF! of PIP stijl

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door SeaShell, 12 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

wie o wie weet waar ze ronde boxkleden hebben in LIEF! of PIP stijl?
    op de LIEF website hebben ze helaas alleen vierkante boxkleden ipv ronde en ik wil perse een boxkleed in die stijl :p

2. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Zelf maken of laten maken?

Ik heb ze ook nog nooit gezien moet ik zeggen. Je zou bijvoorbeeld op marktplaats kunnen kijken, daar worden ook veel handgemaakte boxkleden aangeboden.
    Heb je zeker weten een unieke :)

3. SeaShell

dankjewel voor de tip! meteen even op marktplaats gesnuffeld en kwam bij deze website uit

HTM Style

hier hebben ze wel meisjesboxkleden in mijn stijl alleen helaas geen jongensboxkleden

maar we kopen toch pas alles als we weten wat het word en alles goed mag blijven gaan, maar was gewoon benieuwd omdat ik weet dat ronde boxkleden haast niet te krijgen zijn en we een ronde box willen ivm plaatsgebrek

4. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    zelf maken is niet heel moeilijk.. aan de stoffen komen is lastiger wat betreft LIEF... PIP stoffen zijn wel gemakkelijker en goedkoper te krijgen.
    Van LIEF heb je wel tafelzeil en daar zou je je boxkleed ook van kunnen maken....

5. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Zoek via facebook eens op boxkledenenzo. Ik heb hier zelf een ronde laten maken, omdat wat er doorgaans te koop is niet mijn smaak is. Ik heb aan elke kant een ander stofje uitgezocht (er is een foto album met alle stoffen die ze aanbied), zodat hij ook te draaien is. Binnenkort bestel ik er misschien nog wel eentje. Als de één dan in de was gaat, kan de andere er in.

6. SeaShell

dankjewel voor de tips meiden!!

heb op facebook gekeken en zij maakt idd superleuke boxkleden, thankx!! :D

Deel Deze Pagina