Easybaby milk maker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Damali, 22 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    Dag Dames,

    Wie heeft deze?
    Als je hem aanzet heeft die natuurlijk opwarm tijd nodig en daarna is het flesje binnen een paar seconden klaar.

    Echter blijft dit apparaat dus gewoon aan staan als je hem aanzet, zodat je de hele dag binnen paar seconden een flesje hebt? Of gaat die tussendoor dus uit en moet het dus steeds opnieuw opwarmen?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. jumphola

    jumphola Fanatiek lid

    3 jan 2014
    2.186
    488
    83
    Zuid Holland
    Ik heb deze echt een super fijn ding dit! Hier staat hij gewoon dag en nacht aan en dan heb je binnen 8 seconden een kant en klare fles. Mocht je hem uitzetten dan heeft hij ik geloof 5 minuten nodig om op temperatuur te komen.
     
  3. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    Ahh super das alles wat ik nog wilde weten, dankjewel :)
     
    jumphola vindt dit leuk.
  4. jumphola

    jumphola Fanatiek lid

    3 jan 2014
    2.186
    488
    83
    Zuid Holland
    Geen dank! Ik vind dit echt de beste aankoop ooit. Toen onze dochter net geboren was namen we hem ook mee naar de slaapkamer super handig haha. Nu is ze 6,5 maand maar we gebruiken hem nog steeds met veel plezier.
     
  5. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    Dat ben ik inderdaad ook van plan, haha lekker mee naar boven. Ik ga hem zeker kopen :)
     
    jumphola vindt dit leuk.
  6. jumphola

    jumphola Fanatiek lid

    3 jan 2014
    2.186
    488
    83
    Zuid Holland
    Hahaha ja da's echt super fijn. Veel exier ermee !
     
    Damali vindt dit leuk.
  7. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.830
    14.158
    113
    Alternatieve optie (allicht voor iemand die nog zoekt):

    Hier hebben we gewoon een waterkoker met instelbare temperatuur (wist tot een paar maanden terug niet dat ze bestonden). Daar gooien we water in dat al gekookt heeft en in de nacht hoeven we alleen maar op t knopje te drukken en dan is t netjes +- 40graden. De hoeveelheid kunnen we inmiddels op gehoor afmeten :roflmao:

    Zijn we uit de flesjes dan hebben we gewoon een waterkoker die ook beter is voor kruidenthee.:thumup:
     
    Damali vindt dit leuk.
  8. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    Klopt ook na zitten kijken en ook na een heetwaterdispenser. Twijfel nog. Alleen die milkmaker lijkt me gewoon zo handig haha
     
  9. Krisjee

    Krisjee Bekend lid

    19 feb 2013
    719
    1.245
    93
    NULL
    NULL
    Wij hebben een ander apparaat.
    De baby brezza. Echt top apparaat, alleen het schoonmaken is iets minder
    Bij ons blijft het apparaat aanstaan en na 4x gebruik moeten we trechter schoonmaken. Water blijft mooi warm, kan ook los water tappen.
     
  10. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    Dat schoonmaken na een paar keer is nu nog wat me tegen houd idd. Ik lees daar veel over. Alleen kan nergens vinden hoeveel werk het nu is of een filmpje wat je dan moet schoonmaken na een paar keer.
     
  11. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Over dit apparaat is pas in amerika een hele heisa geweest. Het zou hoeveelheid voeding niet goed in de fles doen en daardoor kregen veel baby’s veel te weinig voeding op een dag.
     
    Sado vindt dit leuk.
  12. Krisjee

    Krisjee Bekend lid

    19 feb 2013
    719
    1.245
    93
    NULL
    NULL
    Oh ja? Niks van meegekregen, wij hebben hem sinds dat O 1 maand oud is ofzo.
    Groeit goed in ieder geval. Hebben zelf ook eens gewogen hoeveel poeder eruit kwam, en klopte gewoon.
    Verschild misschien ook per merk, geen idee haha.
     
  13. Krisjee

    Krisjee Bekend lid

    19 feb 2013
    719
    1.245
    93
    NULL
    NULL

    Qua schoonmaken, dit is die van de baby brezza:

    Wij zijn er heel blij mee, iedereen in mijn omgeving vindt ons verwend, maar wij vind het heel praktisch. :)
     
  14. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    Dankje, mar wat is dan het geen wat je dagelijks schoonmaakt? Dat laatste ding de funnel? Wnt zoveel werk is dat dan toch niet?
     
  15. Krisjee

    Krisjee Bekend lid

    19 feb 2013
    719
    1.245
    93
    NULL
    NULL
    Ja de trechter, maak je na 4 keer gebruik schoon. Wij doen het altijd in een sopje en dan goed afdrogen. Dat stelt niet zo heel veel voor, het grote schoonmaak werk zie je op het filmpje, dat moet best precies en goed droog.
    Dagelijkse schoonmaak stelt dus niks voor.
     
  16. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik vind het maar overdreven. Ik zat laatst echt met opgetrokken wenkbrauwen te kijken bij broer en schoonzus. Zonde van je geld. Maar dat is mijn mening.

    Ik vraag mij af hoe bacterie gevoelig water hele dag op een bepaalde temperatuur is. Plus je leest vaak ook dat je water niet opnieuw moet koken.
     
    chrystel73, tuc, nizzie86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.830
    14.158
    113
    Dat hield mij dus ook tegen, denk die grap heb ik uiteraard midden in de nacht. We nemen wel de waterkoker en de voedingstoren, niet te ingewikkeld. :roflmao:

    Toen kwam jhbpm ook om de hoek zetten even, ook nog mix voeding (half half met omneo) dat had ie nooit aangekund. :roflmao:
     
    Damali vindt dit leuk.
  18. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    Idd niet alle voeding kan in zo'n apparaat. Gelukkig heb ik nog even om na te denken.

    Maar de waterkoker werkt ook goed? En het water is dan ook precies goed?
     
  19. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.830
    14.158
    113
    Denk met een voeding als omneo of AR dat je voor gaas gaat omdat daar die extra vezel whatever in zit. Maar een basic voeding zal moeten gaan al zou je t wel regelmatig moeten checken lijkt me of je gevulde flessie ff op de weegschaal zetten. Geloof dat je m ook moest/kon kalibreren?

    Mn broer had er ook eentje en was lyrisch enthousiast. Maar dat was wel een standaard flesvoeding.

    Hier een dochter met reflux en een lactose dingetje. Dus dat zoon een probleem zou hebben lag redelijk in de lijn der verwachting. We wisten alleen niet in welke hoedanigheid. Dan is t ineens een hoop geld om mee te gokken.

    Lijkt me desondanks wel heeeel relaxed en aan de andere kant, och zoveel werk is dat flessie nou ook weer niet. Vergeleken bij de rest van de reflux bende kan dat flessie er ook nog wel bij. :roflmao:
     
  20. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.830
    14.158
    113
    Wij hebben een caso, als je er voldoende water in gooit en je zet m op 40 is hij ook 40-43 ook met warmhoud functie. Heb je weinig water er in dan kan hij hoger uitkomen maar je ziet t ook wel aan de temperatuur op t display.

    Enige nadeel aan deze is dat er een fikse piep afgaat als hij op temperatuur is. Dat had van mij wel uitschakelbaar mogen zijn of volume regelbaar.

    Alhoewel t wel een pavlov effect geeft, als hij nog geen trek had krijgt hij vanzelf honger als hij die piep hoort. :roflmao:

    Maar vermoedelijk zijn er ook modellen die geen keiharde piep hebben (of die wel uitgeschakeld/zachter gezet kunnen worden).
     

Deel Deze Pagina