Vinden jullie deze meubeltjes neutraal of meer voor een meisje? Met name de kast vind ik erg leuk. Zou dit ook voor ene eventuele jongen kunnen?
Aangezien ik verder vooruit kijk (en van plan ben onze babykamer-kledingkast langer te gebruiekn): ik zie 'm eerder op de kinder- of tienerkamer van een meisje dan van een jongen als ze ouder zijn. Dus voor nu prima neutraal, voor in de toekomst meer meisje.
Heeft de kast enkel legplanken? Je kan eventueel hem later wit maken en de deur er uit halen. Ik vind prima voor beide kunnen.
Qua stijl vind ik hem wat meisjesachtig, inderdaad het sierlijke. Qua kleur neutraal. Ik denk dat het heel erg afhangt van de andere meubels. Ik vind op de foto het ledikant bijvoorbeeld heel stoer ogen, daarmee wordt het meteen een stuk jongensachtiger.
Nope, vindt m landelijk en het geheel aan kleuren is gewoon best stoer voor zowel een jongen als een meisje. Sierlijk vindt ik echt met toeters en bellen en kringels en bloempatronen etc maar deze kast is gewoon rond boven, en thats it. Mooi hoor, zou er niet aan twijfelen. En weet je, zodra je weet of het een jongen of meisje wordt kun je met accessoires altijd nog wat benadrukken als je dat zou willen. Bij ons is alles nu wit, met roze accessoires, en 3 jaar geleden was dus alles wit, met blauwe accessoires. simpelweg de kleertjes die er komen te hangen etc geeft die extra nuance al.