Hallo, Voor ons dochtertje ben ik op zoek naar een mooie feestjurk alvast voor de kerstdagen. Helaas zit het er dit jaar financieel niet in om lekker te gaan shoppen en op marktplaats zie ik ook niet echt wat. Ik wil het liefst een donkere kleur zoals donkerblauw/bordeauxrood/zwart/donkerroze en met een wijduitlopende rok. Lange mouwen mag maar hoeft niet perse, heb nog wel een bolero liggen. Heb er max 10 euro voor incl verzenden. Hoop dat iemand nog een jurkje heeft liggen
ik heb hier een leuke jurk liggen View attachment 354817 maat 98 me dochter heeft hem 1 a 2 keer aangehad hij staat op dit moment ook te koop marktplaats als je interesse heb dan hoor ik dat graag. oja ik had hem speciaal voor kerst gekocht
⥠Mooie feest jurk van h&m ideaal voor kerst - Kinderkleding | Maat 122 - Marktplaats.nl ik heb deze voor je in het rood
Ik heb ook nog een heel leuk zwart met glitters jurk liggen. Is wel mouwloos. Ik had er een zwart shirtje onder. Voor 10 euri Incl. Verzendkosten vind ik prima. Als je interesse in hebt stuur ik even een foto
Bedankt voor de reacties, erg leuke jurkjes! Helaas een onverwachte rekening gehad dus het zit er nu niet in.
zonde altijd balen extra rekeningen!, maar als je nog wilt, het blijft beschikbaar. Als je hem leuk vindt tenminste.