Badstandaard voor boven een normaal bad....

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door erlida, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Heeft er iemand een badstandaard die je boven een reguliere badkuip kan plaatsen? Deze standaard is namelijk alleen online te bestellen(geen babyzaak in de regio heeft een showmodel staan:cool: )en wij vragen ons af of je niet heel ver van het bad af komt te staan met zo'n standaard?

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    ik heb er 1 gehad, omdat ik echt niet wist hoe ik het anders moest doen maar als je snel rugpijn heb is het echt geen aanrader. Je word "gedwongen" om krom te staan omdat je niet met je voeten eronder kan en het badje in het midden van je normale bad komt. Qua hoogte was het wel goed. Ben heel blij dat ik nu wel plek heb voor een normaal standaard

3. mamajudith

3 dec 2013
    80
    0
    0
    Ik zette de gewone bad standaard altijd boven de wc! Ook heel Handig met het lege van het badje!

Misschien is het een oplossing voor je!

4. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Mmm Dat van die voeten onder het badje had ik zelf(stom) nog niet bedacht.Niet practisch idd dan, in combinatie met evt rugpijn....

Ik ga op zoek naar een gewone standaard met los badje! Bedankt!

(Boven de toilet is een goede tip, alleen is onze douchevloer niet recht. Dus zal een badje daar heel wankel staan..Jammer was wel een goeie tip!)

Deel Deze Pagina