Stokke Newborn Set; waar past 'ie wel en waar past 'ie niet op???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kabouter Klus, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij zijn van plan om een Newborn Set aan te schaffen, maar deze zou volgens de berichten van de fabrikant niet op alle Tripp Trapp stoelen passen (alleen die van na 2003?). En laten wij nou net een tweedehandsje uit 1995 hebben staan, zul je altijd zien. Maar over de Baby Set van Stokke stonden er ook bepaalde richtlijnen bij het product, die zou ook niet op de oudere modellen passen.

We zijn toen naar de babyspeciaalzaak geweest voor een Baby Set en deze op de gok meegenomen, want ik kon zo in de gauwigheid echt geen verschil in die stoelen ontdekken. Wel afgesproken van "als hij niet past, komt 'ie retour". Einde van het liedje; de Babyset past ook op onze oude stoel gewoon perfect, niks mis mee.

Ik vraag me dus af of dit met de Newborn Set ook het geval is?
    Ga sowieso wel weer naar de winkel om 'm te halen en dezelfde afspraak te maken als destijds met de Baby Set, maar ik vroeg me af of er dus ervaringen zijn van mensen die de Baby Set ook op een "oude" versie van de Tripp Trapp stoel hebben zitten?

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Volgens Stokke zou dit niet passen omdat de rugleuning in 2003 is veranderd van dikte scheeld ites van 3 mm zei ze waardoor de inzet niet klikt. Geen idee of het ook echt zo is dus als je weer die afspraak kunt maken met de winkel hoor ik het graag van je of het wel of niet lukt.

Deel Deze Pagina