Universele voetenzak in Joolz?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jits27, 3 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jits27

Jits27 Lid

2 dec 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft een universele voetenzak in de Joolz Day kinderwagen? Ik vind de voetenzak van Joolz zelf namelijk erg prijzig. En welke universele voetenzak is fijn en past goed in de Joolz?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb een lodger wrapper in onze jools kinderwagen. Past prima, alleen is hij net zo duur, of duurder, als die van Joolz, maar wel lekker fel roze!

3. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

ik kreeg de voetenzak erbij, bij aankoop van mijn joolz kinderwagen. was bij babydump.

Ik weet niet of het uitmaakt, maar ik heb de joolz earth edition (elephant grey), en daar zat ie dus bij....

4. Jits27

Jits27 Lid

2 dec 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de voetenzak er helaas niet bijgekregen. Toen ik de Joolz bij babydump kocht (half jaar geleden) kreeg je alleen een tas erbij.

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    moet je eens een mail sturen naar babydump kan goed zijn dat je hem dan alsnog krijgt!

vanaf wanneer hebben degene die er wel 1 bij hebben die gekregen? want dan kun je dat erbij zetten. babydump doet daar eigelijk nooit moeilijk over.

6. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    dat was alleen bij de special edition earth grijs en groen volgens mij en de aanbieding moet in je zwangerschap vallen anders telt het niet.

wat je evt. zou kunnen doen maar dat had je zelf vast ook wel bedacht om MP in de gaten te houden of voor een Lodger Bunker gaan, zijn ook erg gaaf en staan veel 2de hands op MP.
    die passen zeker, anders kun je het beste gewoon ff gaan passen in de winkel.

7. Jil

Jil Lid

14 apr 2010
    26
    1
    0
    accountmanager
    Hoi hoi

Ik heb ook een Joolz en kon die zak ook kopen maar dit is mijn 2e kindje en dan weetje uit ervaring dat een witte / cream binnenkant echt alles behalve praktisch is ha ha ha dus ik wil hem niet eens.
    De bunker vind ik ook een prima alternatief alleen vind ik die voor meisjes wel tof maar voor de jongens weer niet zo. Dus tja ik weet het ook nog niet.
    Ik denk dat ik zelf iets ga maken. :D

Deel Deze Pagina