Hoi, wij hebben een Hyundai Santa Fe uit 2004 (oud model). Kan hier de easybase of easyfix voor de maxicosi cabriofix in? Wie weet dit? En waar zitten dan die bevestigingshaken?
hallo, ik weet niet of die bij jullie in de auto zit, je kan dit opzoeken op maxicosi.nl maar je kan hem ook altijd vastzetten met de gordel dat hebben wij nl ook gedaan succes groetjes Babs
volgens mij als je een driepuntsgordel achterin hebt dan kan je de easybase bevestigen. Je hebt namelijk niet persee isofix nodig in de auto. Dat is wel makkelijker, maar niet alle auto's hebben dat. Dus hebben ze hem zo gemaakt dat je het ook met de gordel vast kan maken. Wij hebben er van de week ook 1 aangeschaft en hebben ook geen isofix in de auto. Je kan op autoweek.nl kijken bij je type auto en bij specificaties of er isofix inzit. Verder als je op youtube kijkt staan er veel filmpjes op hoe ze die dingen bevestigen in de auto. succes!
even met je handen tussen de rugleuning en de zitting voelen. als je isofix punten hebt dan zal je een stang moeten voelen. die zit meestal bij de voorstoel en op de achterbank meestal bij de buitenste zitplaatsen. verder staat het vaak wel in de handleiding van je auto. easybase kan je met een gordel vastzetten. niet elke easybase heeft isofix he. ook even op letten. die van mij heeft het i.i.g. niet en kan alleen met de gordel vast gezet worden.
Auto's na 2004 kunnen het hebben. Op de achterbank tussen de zitting en de rugleuning moeten ronde ringen zitten als die er zitten heb je isofix in je auto. Dan kan de familyfix erin. Heb je die ringen niet dan kun je de easybase gebruiken, die base zet je vast met de auto gordel en dan kun je je maxi cosi er op dezelfde manier op en af klikken. @Droebeltje, op de voorstoel kan geen isofix zitten. Alleen op de achterbank.