Hai, ik krijg een zoontje en wil de kamer een beetje turquoise houden. ik heb leuke " me to you plaatjes gevonden op internet.als ik het op posterformaat wil uitprinten komt het niet echt mooi uit. Kwaliteit vervat omdat de pixels te klein zijn. weten jullie misschien hoe ik het wel goed kan uitvergroten, of waar ik me to you posters kan vinden... Bij het kadowinkeltje Expo hebben ze het niet ik heb me rotgezocht op internet..... Het liefst wil ik de plaatjes die ik heb gevonden vergroten.... Past precies bij een jongens kamertje....
Misschien bij de Bruna? Daar hebben ze ook verschillende posters. Ik wou eigenlijk dus expo zeggen, maar daar ben je dus al geweest haha
Misschien kan je de platen van de kalender gebruiken? Mn zus heeft ook een me2you kamertje voor dr dochtertje,erg leuk, roze en grijze muren en dan allemaal me2you spulletjes.
Bij de expo moeten ze ze wel gewoon hebben want ze staan ook op de site, misschien kunnen ze het bestellen als je er naar vraagt. Op deze site hebben ze er ook twee staan: http://www.posters.nl/browse/posters-kinderposters-kinderposters-overig_2_86.html