Easywalker duo

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Rosado, 14 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wij hebben via Marktplaats een 2e hands Easywalker Duo gekocht. Ik heb alle bekleding eraf gehaald en gewassen en nu ben ik 'm weer in elkaar aan het zetten. Ik moet zeggen dat alles redelijk voorspoedig gaat, maar ik heb nu de wandelwageninzet erin en nu heb ik aan de onderkant nog 2 zwarte riempjes met drukknopen hangen. Wat moet ik daar in godsnaam mee doen :(. Ik heb allerlei variaties al uitgeprobeerd, maar krijg niet uitgevogeld wat nou de bedoeling is :).

Dus....wie het weet mag het zeggen :D.

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb vorige jaar een nieuwe easywalker gekocht maar ook ik heb echt geen enkel idee wat ik met die dingen aan moet!!! Ik hou het hier ook goed in de gaten hahaha want het staat nergens in de boekjes...

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh, hahahaha, nou dan ligt het gelukkig niet aan mij :D. Hopen dat iemand hier het verlossende antwoord voor ons heeft.

Stom eigenlijk, want ik had gewoon even goed moeten kijken toen ik de wagen uit elkaar haalde ;).

4. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Heb je toevallig geen babyzaak in de buurt die hem heeft staan??? Kun je spieken haha Helaas hier in zeeland zo ontzettend weinig grote babyzaken...

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    maak ff een foto? ik heb hem net omgebouwd en niks overgehouden, dus dan kan ik bij mij kijken waar het hoort??

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Linneke: Hm, dan moet ik helemaal naar Utrecht rijden en daar heb ik op het moment niet meer zoveel zin in ;).

@ Taliaa: Morgen zal ik even een foto maken. Hij staat inmiddels alweer opgeboren.

7. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Zou fijn zijn als we weten waar t zou moeten haha

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Kun je die niet aan de onderste stang van de wagen vastzetten? Waar dat dekje overheen zit? Ter extra beveriliging ofzo.......

Die van ons heeft nog niet de buggyinzet erin.

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    hmh die vraag wilde ik nou ook gaan stellen. Ik heb er nu 1 zitting in zitten en een reiswieg. Maar wij kwamen er ook niet uit..

In het boekje staat dat je ze volgens mij om die buis boven de veren moet doen. Ze zijn de verlenging van de 5 puntsgordel. Dus weer extra veiligheid. Maar alsnog vind ik het er zo heel raar uitzien dus weet niet of het wel juist is zo.

10. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Niemand DE oplossing voor ons hahahahaha

11. Bessy

Bessy Actief lid

18 jan 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zal morgen bij daglicht even kijken voor jullie

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    ik heb hem inderdaad om hem frame heen gedaan, maar het hangt een beetje los, dus heeft niet echt functie.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh shit, nog helemaal vergeten een foto te maken. Sorry! :) Maar het was donderdag ook zulk bout-weer (kinderwagen staat in de schuur en dan moet ik dus door de regen) en gisteren heel de dag mijn moeder over de vloer gehad, dus niet meer aan gedacht.

Maar goed, ik lees al dat het niet echt een functie heeft. Nou, dan frommel ik ze wel wat om dat frame ergens heen en dan vind ik het wel gescheten.

Iedereen dank voor het meedenken!

Deel Deze Pagina