Yep, topic zoveel, maar zoek niet te googlen. Wanneer werd jij weer ongesteld na je bevalling? Mini is nu 4 weken en 2 dagen oud. Ik heb al die tijd gewoon gevloeid, paar dagen geleden bruin, maar nu is het helder rood. Ik ga ervan uit dat ik nu mijn menstruatie heb, maar kan dat al wel??
Ik zou er niet op rekenen dat dit je menstruatie is. Kan ook gewoon nog het vloeien na bevalling zijn hoor. Dit varieerde bij mij ook van de ene dag bruin, dan weer rood. Ik werd bij de eerste pas na 6 maanden ongesteld (3 maanden borstvoeding gegeven). En nu ook nog niet ongesteld na bijna 4 maanden.
Geef inderdaad ook borstvoeding. Nja, het maakt me verder niet uit, maar wilde het gewoon weten... Wel opvallend, van de een op de andere dag van bruin naar helder rood
Ik vloei nu ook niet meer.. Morgen maar eens vragen aan de gyn. Heb toch na controle morgen. Maar ik had ook het gevoel ongesteld te zijn. Maar volgens mensen om mij heen kon dat niet.
Ik werd na ruim 9 maand weer ongesteld. Ging toen van 3 naar 2 borstvoedingen op een dag. Denk dat als ik die 3e voeding nog niet had afgebouwd het langer had geduurd.
Uhm... even nadenken hoor. Bij de oudste na een week of 6 denk ik, met BV Bij de tweede na week 7 meen ik, met BV EN na de currettage (bevalling met bijna 20 weken) was ik met vijf weken weer ongesteld, In principe zou het kunnen....je bent dan wel snel. Maar meestal kun je nog tot zo'n 6 weken na de bevalling onregelmatig vloeien en dat kan variëren van oud, bruin bloed tot vers, rood bloed.
Ik heb 4 weken gevloeid toen was het2 weken weg jeeehhh en toen was ik ongesteld Pfff Ik rook t verschil tussen menstruatie bloed of vloeibloed
na 10 maanden pas! Ik geef nog steeds borstvoeding.. Maar wat ik vreemd vind is dat ik rond 6 januari ongesteld werd en sindsdien niet meer... Is mijn cyclus nu gewoon erg lang? Moet het allemaal weer op gang komen? Dan ben ik nu bij dag 45 en er zijn nog geen tekenen van een naderende ongesteldheid...
euhm... weet niet precies.. 2halve week terug.. had ik menstruatie pijn..1 dag beetje bloed.. en nu sinds zondag weer menstruatie pijn en gisteren weer bloed.. gisteravond over en vandaag alleen wat bruinverlies.. 7 weken terug bevallen met goed 10 dagen bloeden..
1e x na dik 7 mnd (bv), 2e x na 1 maand (week na vloeien was gestopt). En nu hopelijk voorlopig nog niet!
ik ben ook nog steeds niet ong. en ben bevallen in december heb wel wat krampen lijkt het en me onderug doet soms zeer maar nog geen rode vlag hoelang duurt zo iets dat weer tereug komt,en geeft al geen bv meer, bij me dochtertje was ik al snel weer ong.
Wou dit net gaan vragen hier haha. Heb maar 2 weken gevloeid en had vd week wat ongi "pijntjes" dacht ik. Maar is niks gekomen. Alleen meer afscheiding, voor zwangersch nooit en nu steeds wit slijm. Jak! Haha We wachten het dus gewoon af!
Hier ook nog steeds niet, soms voortekenen van een naderend iets maar tot op heden niks, heerlijk al 19 maanden niet ongi!!! Mag voorlopig ook nog wel wegblijven !!