Heeft jullie kamer nog een thema ?? of is het gewoon overal leuke spulletjes die jullie ergens gezien hebben...?? Mijne heeft geen echte eigen kamer want we hebben een klein huis.. maar ik heb bijna alles in Winnie de Pooh thema Foto's staan in Album!!! zou het leuk vinden om nog meer kamer foto's te bekijken
@ sjarrel: slaapt de kleine gewoon bij jou op de kamer? Wel superleuk met Winnie de Pooh, die 'tv' heb ik ook (kruidvat?) Ik heb geen thema, foto's staan in mijn album!
Wat een leuke kamer Sjarrel! Wij zijn zelf ook voor winnie the pooh gegaan...vind ze zo schattig Ik heb fotootjes op mijn site staan!
Echt een thema hebben we niet maar ook wij hebben veel Winnie de Pooh spullen.....en een Winnie de Pooh schildering op de muur....Overigens gaat ons aanstaande zoontje ook Damiën heten (man wat een toeval!!!)
De babykamer is in Nijntje thema, foto's in mijn album Pooh vind ik ook het einde, maar wij hebben al een andere kamer in huis die geheel in Winnie de Pooh stijl is
Jah Kindje slaapt bij ons op de slaapkamer... de dressior is een afscheiding tussen zijn en onze kant... het kan niet anders want wij hebben maar een tweekamer woning... we gaan zo snel mogelijk een huisje kopen tot nu toe maar doen met wat we hebben... het babytje was onverwacht maar natuurlijk wel welkom
scott had eerst een nijntje kamer maar nu heeft hij een winnie the pooh kamer(we zijn onverwachts verhuisd) de foto's staan in me album
Ik heb ook helemaal niets met thema's. Lotte's muren hebben de kleur piggy van flexa (is dus roze) en ze heeft witte meubeltjes. Om het niet te zoetsappig te maken hebben we er rode accesoires bij
na dubben hebben we gekozen om onze vanille kleurige meubeltjes te combineren met de kleuren perzik knaloranje en bij een jongentje petrol blauw en als het een meisje wordt zuurstokroze, heb voorbeelden gezien bij kidsfactory en ben helemaal om! voor de meiden met de tips in de lounge bedankt! leuk om al die foto's te zien van die kamertjes!
Selin wat een leuke spulletjes! Wij gaan ook voor winnie the pooh thema. Waar heb je al je spulletjes gekocht? En weet iemand of ik misschien van die knopjes kan vinden van winnie the pooh. Kas/deur knopjes zeg maar. Ik heb een bedje met hele stomme beertjes handvaten van de laadjes en ik wil die veranderen. Iemand een idee waar ik die zou kunnen vinden?
Wij hebben ook geen thema, maar lekkere felle kleurtjes ik hou niet van pastel en zoete kleurtjes. Zie mijn album...! Gr. Niki
Wij hebben van alles bij elkaar gezocht en hopen dat het een leuk geheel gaat worden. We hebben voor verzorging Nijntje Pink erbij (maar is niet het thema) en veel van Room Seven en Oilily, allerlei kleuren roze en ook wat andere kleuren. Hebben een klamboo en gordijnen laten maken uit allerlei stoffen. (ben helemaal wild van de BB ruit) Prijs was schocking maar dat maak ik dan weer goed met andere dingen die dan niet duur zijn. We krijgen 1 aug de sleutel nieuw huis beginnen dan meteen aan de babykamer, benieuwd of het allemaal maar combineert.,.. gr. cassandra
Wij willen graag het thema babydisny maar helaas zijn daar mijn weinig spulletjes van te vinden. Dus iedereen die tips heeft is van harte welkom. Het kamertje die we hebben gekocht is antiek groen en de muren worden baboe geel.
Als er niks van te vinden is, dan is het juist wel een extra leuke en bijzondere kamer als het af is en gelukt! Je vind vast wel wat, je moet alleen wat harder zoeken dan naar Nijntje of Pooh Als ik wat tegenkom, dan laat ik het je weten!