Easywalker of Bugaboo

Discussion in 'De babyuitzet' started by Beebjeopkomst, Jul 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beebjeopkomst

Jan 10, 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Weet effe niet waar dit topic te plaatsen, dus dan maar hier. Ik zit te twijfelen tussen deze twee kinderwagens, er moet ook een meerijdplankje op. Iemand ervaring met beide wagens en welke toch de beste koop is (bugaboo cameleon/easywalker sky of qtro)?

Alvast bedankt!

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Deze hoort in het topic babyuitzet bij zwanger zijn..

Maar ik zou voor de bugaboo gaan!! Rolls royce onder de kinderwagens!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Moet je hem wel heeel heeeeel heeeeeeel mooi vinden ;)
    Dat geldt voor elke wagen natuurlijk...maar omdat het de beste zou zijn...zou ik hem niet kopen.

Verplaatst naar babyuitzet.

4. Bessy

Bessy Actief lid

Jan 18, 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Ik had voor mijn eerste zoontje een bugaboo en toen er een klein broertje bijkwam hebben we een easywalker duo gekocht.
    Achteraf had ik als enkele wagen ook liever een easywalker gehad; de bugaboo is een hele fijne wagen, maar het zitdeel is niet groot, mijn zoontje zit er al een hele poos als een gestopt worstje in en het duurt nog even tot hij 3 wordt.
    Ook vind ik de bugaboo een stuk minder prettig rijden als je kind wat zwaarder word, vooral de bochten en stoepjes gaan dan lastiger...

5. Beebjeopkomst

Jan 10, 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de bij de bugaboo wieg de boodschappenmand zo moeilijk bereikbaar is, maar bij de easywalker schijnt juist bij de buggyzitting de boodschappenmand moeilijk bereikbaar te zijn. Ik heb geen ervaring helaas, lees alleen wat op internet enzo.

Verder lijkt mij de bugaboo iets lichter rijden dan de easywalker (vooral met nog n plankje erachter), maar de easywalker wel comfortabeler voor de baby vanwege de vering.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mutsy overwogen?
    Ik weet dat dat je vraag niet is...maar iedereen die ik ken met de 4-Wheel Singel Spook, is super tevreden.
    Wij hebben er een grotere boodschappenmand bij gekocht en voila: ideaal ding.

7. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Is maar net wat jij belangrijk vindt wat hij moet kunnen. Er zitten namelijk nog best wel wat verschillen in die wagen;

Bijv de wandelwagen: bij de easywalker staat deze altijd van je af. Bij de Bugaboo kun je hem allebei de kanten uitzetten.

Het invouwen: Bugaboo is platter in te vouwen in 2 delen. easywalker is een groter pakket, maar als de wandelwagen erop zit kun je hem in 1 deel invouwen.

Heb je al eens achter allebei de kinderwagens gelopen? Dat is misschien nog wel het belangrijkste. Je moet er toch wel een aantal jaartjes achter lopen.

8. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wij hebben een easywalker gehad, opzich een heel fijne wagen. Echter twee nadelen, het zitje kan niet naar je toe en de overgang bak/buggy vind ik erg groot.
    Wij hebben hem via MP verkocht en nu een Mura gekocht.

Zelf zou ik (met deze ervaring) eerder voor een bugaboo gaan.

9. Beebjeopkomst

Jan 10, 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow nou das nog eens handig, ik wist niet dat je de buggy van de easywalker niet naar je toe kan zetten, dat vind ik dan toch wel wat minder. Ik moet idd. echt even in de winkel gaan proeflopen haha, maar kd8 eerst ffe op n forum plaatsen en kijken waar ik dan op moet letten. Bedankt voor de tips!

Prijsverschil is trouwens ook enorm..

10. jongmama

jongmama Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    1,476
    0
    36
    ik heb de easywalker sky kwa uiterlijk nooit mooi gevonden. beetje vreemd model. (maarja bugaboo vond ik eerst ook maar een vreemd ding) nadeel vind ik echt dat de zitting niet naar je toe kan. zelf heb ik een stokke das weer heel wat anders, maar ik vind het toch wel erg prettig dat je eerst de zitting als je uk wat klein is naar je toe gezet kan worden. bugaboo is wel duurder, maar je hebt er een goede degelijke wagen aan met een goede service.

11. flower28

flower28 Actief lid

May 13, 2011
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een Bugaboo, maar ik vind hem helemaal super. Vond het bij mn 1e afschuwelijke wagens en vond ze er niet uitzien haha.
    Maar heb begin van het jaar een Bugaboo gekocht en had ik hem maar bij mn 1e hij rijdt heerlijk, is goed wendbaar, je kan de bekleding veranderen met andere hoezen, wandelwagenzitting kan je naar je toe en van je af doen en klein op te vouwen ook de kinderwagenbak!

Heb in totaal 5 wagens gehad en dit is mn 6e maar wil niks anders meer :)

12. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Ik heb gekozen voor de Easy Walker qtro.
    Ik wilde graag een wagen waarbij je de zitting kan laten zitten als je die inklapt. De easy walker is 1 van de weinigen waarbij dat kan.
    Ook wilde ik graag dat mijn kindje er lang (tot een jaar of 4) in zou kunnen zitten.
    Bij de bugaboo vindt ik het geen gezicht als er met van die gebogen knietjes in zitten.
    Ik vindt het niet zo'n probleem dat ze niet met d'r gezichtje naar me toe kan zitten. Ik hoef haar echt niet de hele tijd in de gaten te houden en zij is veel meer geïnteresseerd in de wereld om haar heen als in mij. Er zit trouwens wel een 'raampje' in de kap zodat je even kan spieken of het wel goed gaat.
    Ik vind het een heerlijke wagen, compact als je hem inklapt, rijdt heerlijk en ziet er ook nog leuk uit.
    Het enige nadeel vindt ik dat je niet zo heel goed bij de bagagemand kan als je de zitting er op hebt zitten. De overgang van bak naar zitting vindt ik heel erg mee vallen. Je kan de gordeltjes goed klein maken en de zitting kan prima achterover. Zeker met de zak er in gaat het prima.
    S6 met het maken van je keuze!

13. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Als ik tussen deze wagens zou moeten kiezen, zou mijn keuze vallen op de Bugaboo. Vooral vanwege het keerbare zitje. Ik merk het nu zelf aan mijn kereltje. Hij vindt het leuk om naar voren te zitten, maar in een onbekende omgeving vindt hij het prettiger om mij te zien. Dus ik vind het kunnen switchen erg fijn! Bugaboo is ook kleiner opvouwbaar en makkelijker mee te nemen, ook niet onbelangrijk. Maar uiteindelijk gaat het om eigen smaak, dus lekker testen en afwegen wat voor jou belangrijker is!

14. JanevW

JanevW Nieuw lid

Jul 21, 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vrienden van mij hebben de Bugaboo Cameleon, en ik pas heel vaak op hun kleine dus heb er ook veel mee te maken haha.. Ik vind het echt een topding! Stevig, compact, makkelijk mee te nemen en ze zien er super fashionable uit.. Je kunt er zelfs mee het strand op..
    Mijn schoonzus is ook in verwachting en we gaan voor haar de Bugaboo Cameleon Limited Edition kopen.. die hebben ze vanaf 1 augustus exclusief bij de Bijenkorf in Amsterdam.. misschien eens leuk om te kijken! Succes nog! Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk geworden is! :)

Share This Page