Ik ben op MP een draagdoek tegengekomen, het is een paarse, maar ik kan uit de foto niet zo goed opmaken welke kleur het precies is. Het moet 1 van deze kleuren zijn (deze codes heb ik op de site van babylonia gevonden): -Paars (nummer BDDTS 940) -Fuchsia (nummer BDDTS 947) -Kersenrood (nummer BDDTS 913) Heb de adverteerder gemaild, maar zij ziet nergens codes op de doos. Weten jullie of er ergens op de doos een nummer oid staat? Hoe ik erachter kom? Het komt nl nogal precies omdat ik graag wil weten of ie bij mijn sjieke wollen jas in 2 kleuren paars past PS Dit is de advertentie link: Marktplaats.nl > Draagdoeken Tri-cotti van Babylonia. Maat M, kleur bordeaux - Kinderen en Baby's - Babydragers en Draagdoeken
Och lieve help... Ik zit helemaal verkeerd! Het is gewoon de verkeerde! Mag ik het op de hormonen gooien?! Dankje voor je oplettendheid... Ik laat deze dicht doen! Jammer. het leek me wel tof om toevallig dezelfde kleur als mijn jas te vinden... Nu ga ik toch voor een grijze/ zwarte. Helaas