easywalker of bugaboo

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door flowertje36, 17 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

He dames
    Wij zijn op zoek naar een duo wagen.
    Nu is alleen de twijfel tussen een easywalker en een bugaboo.
    Beiden zouden we dan kopen via marktplaats waarschijnlijk.

Graag zou ik ervaringen willen horen van mensen die 1 van deze wagens ook heeft.
    Is het zitje een beetje breed? Is de easywalker bijvoorbeeld ook met een boodschappenmand er naast?
    Bugaboo loopt verder echt fantastisch alleen vind mijn man eigenlijk de prijs te hoog.

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Absoluut bugaboo. Wij hebben de donkey en is echt onze beste aankoop ooit. Loopt heel fijn, past overal doorheen.. En handig dat je het ook voor een kindje kan gebruiken. Daarnaast ook een miljoen keer mooier dan de easywalker, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

3. Louloute

Louloute Niet meer actief

Bugaboo!!
    Easywalker ook getest maar vond deze veel minder fijn dan de donkey.
    Daarnaast lijkt het mij funest voor de rug om steeds te moeten bukken :)

4. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.866
    5.104
    113
    Wij hebben een Bugaboo donkey en super tevreden over! Echt een hele fijne wagen :)

5. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    Absoluut de bugaboo. Mijn man vond hem eigenlijk ook te duur (wij hebben hem wel nieuw gekocht), maar ook hij vindt het een hele fijne wagen.

6. flowertje36

De mening deel ik zeker met jou!

7. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    Heb de Bugaboo als twin set van MP, was inderdaad nog een flinke investering. Maar ik heb beide uitgeprobeerd vooraf en vond de Donkey veel fijner lopen, ook vind ik 'm veel mooier.

Nu ben ik heel blij met het feit dat ik de wagen in elkaar kan schuiven voor 1 kindje en dan veel ruimte heb om iets op te bergen met het extra mandje bovenop.

8. flowertje36

Dat vind ik dus ook zo ideaal. Zodra mijn zoon er dan niet meer in wil kan ik hem gewoon inschuiven naar een enkele en dan mand er naast.

9. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Wij gebruiken de Donkey nu ingeschoven met mandje en een meerijdplankje er achter voor de oudste. Gaat heel goed en je hebt veel extra ruimte. De kinderwagenbak (voor baby's dus) is wat smaller dan bij een enkele bugaboo, maar breed genoeg voor een baby. Hij lijkt wat langer dan bij sommige andere modellen.

De buggyzitjes zijn ook wat smaller dan bij een enkele Bugaboo, maar ook daar geen problemen mee. Mijn oudste van 2,5 past er prima in als het soms nodig is. Kortom, hele fijne wagen!

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Bugaboo!

11. gemini020

gemini020 Actief lid

28 sep 2014
    444
    57
    28
    Uppababy Vista al overwogen? Die is goedkoper dan de Bugaboo en kan voor 2 of voor 1 gebruikt worden. Is wel hele andere opzet dan de Bugaboo maar vonden wij fijner zodat de wagen niet zo breed wordt.

12. flowertje36

Bedankt voor de tip ga eens even kijken

13. flowertje36

Dames die hier een bugaboo hebben wat vinden jullie van de kwaliteit.
    Hoor veel over kapotte onderstellen verkleurde kappen.
    Hebben dit jullie ook ervaren ?

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Mijn onderstel is nog nooit kapot gegaan, heb hem inmiddels al drie jaar en gebruik hem elke dag intensief.
    Kappen zijn ook niet verkleurd, wij hebben de softpink kappen en de zwarte. Ik wissel een beetje af.

15. flowertje36

Fijn om ook goede verhalen te horen!

16. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier een buggaboo. Ik wou eigenlijk de mountain buggy duet kopen maar eenmaal in de bbaywinkel voelde dat echt aan als een poppen wagen, zulke smalle reiswiegen en niet stevig. Mn babies zijn nu 5 maanden, geen kleine poppetjes, dragen maat 68 en passen nog met gemak in de wiegen van de buggaboo. Ik ben er erg blij mee! Heb hem tweedehands gekocht en is op een klein haakje aan het foam van de handvaten na, nog helemaal netjes.

17. IT234

IT234 Actief lid

16 mrt 2017
    294
    178
    43
    N
    Niks aan toe te voegen. Wat een heerlijke wagen voor zowel 1 als 2 kinderen. Nog nooit iets kapot gegaan. Ik vind juist alles heel degelijk en stabiel

18. flowertje36

Oh wat fijn dat ze er nog in passen. Mijn zoontje was 3 maanden droeg bij de geboorte maat 62 maar paste niet meer in die van mijn schoonzus. Werd te breed voor de bak. En heb nog geen idee hoe deze baby gaat worden.

Deel Deze Pagina