Ik zat me net te bedenken dat ik nog niks heb gehoord over dat ik de babydoos kon ophalen bij prenatal. Had me al wel aangemeld en een aantal keer het blad wij jonge ouders gekregen. Nu keek ik op de site van wij en stond er het volgende: Ik heb mij ingeschreven voor de blije doos en/of baby doos, maar tot op heden heb ik nog geen bevestiging ontvangen. Ben ik wel aangemeld? Je ontvangt geen aparte bevestiging. Binnen twee maanden ontvang je vanzelf het eerste exemplaar van WIJ Jonge Ouders. De baby doos is uit het cadeaupakket verdwenen. Het is niet meer mogelijk om deze doos op te halen bij één van de Prénatalfilialen. Dus ik neem aan dat ik ook niks meer krijg.
Dat is vreemd, ik heb hem twee weken geleden op mogen halen. En zo te zien kun je je nog overal aanmelden voor deze doos. Lijkt me sterk dat ze er nu ineens mee gestopt zijn... Edit: ik zie het inderdaad op de site van WIJ staan. Heel erg vreemd, aangezien ze je tevens de mogelijkheid bieden om je nog steeds op te geven voor het cadeaupakket.
Ik moet m ook nog ophalen, moet nog ergens een mail hebben staan.. dus raar dat je zon mailtje gehad hebt. Edit; oeps.. ik heb de mail óf niet gehad.. of per ongeluk verwijderd..
wat ik er van begrepen heb blijft de zwangerdoos wel maar de babydoos gaat er uit. dus krijg je er nog 1 tijdens de zwangersschap maar geen meer na de bevalling
Ik heb inderdaad ook nog niks gehoord over de babydoos. Zou wel jammer zijn als die er uit gaat, vind de zwangerschapsdood erg leuk!
Dat is wel jammer zeg! Moet ik wel eerlijk bekennen, vond de doos wel een tegenvaller. Ik verwacht niet voor kapitalen aan cadeaus maar wanneer je de zwangerdoos hebt gehad van Prenatal valt de babydoos erg tegen. Ik had: - potje groente - lepeltje - bewaarbus voor bijv. rijstebloem + 1 probeerzakje rijstebloem - folders
Ze zijn er inderdaad uit..heb 1 van de laatste babydozen gehad. Als ze op waren kwamen er ook geen nieuwe meer vertelde ze bij de prenatal
De doos is samengevoegd, je krijgt dus nog maar 1 doos voor de tijd en geen een meer na de tijd.. Ik kreeg geen ophaalticket, terwijl een vriendin al veel eerder hem op kon halen terwijl ze 3 weken korter zwanger is... Dus gemaild en kreeg mail terug en ondertussen het ophaalticket.. Kreeg overigens wel 2 dozen ipv 1 ivm tweeling.
Ik had een mail gestuurd over dat wij toendertijd een tweeling zouden krijgen hoe het dan ging omdat ik maar voor 1 de doos had aangevraagd en kreeg een mail terug dat ik rond 28 mei een mailtje kreeg dat ik de doos kon ophalen vond het zo vreemd want heb niks gehad
jammer ik bedacht me dat ik er ook nog niks over gehoord had, maar zal m dus ook niet meer krijgen. krijg je eigenlijk na geboorte wel nog het blad? ook al poosje niet meer gehad nl