Vandaag is er in de Groupon babyspecial een kinderwagenset van BebeQO verkrijgbaar voor 249 (adviesprijs 599 ). Nou stuurden mijn schoonouders toevallig gister een mailtje dat ze ons graag een kinderwagen cadeau willen doen voor maximaal 250 ! Dus ben ik benieuwd of er iemand ervaring heeft met deze kinderwagen? Het gaat om een 3-in-1 kinderwagenset (kinderwagen, reiswieg en autostoel), type Grander. Alle meningen zijn welkom!
Ik zou geen kinderwagen kopen waar je niet even mee hebt kunnen rijden want je voelt al snel of een wagen een beetje degelijk is.
Hoi Anne09, Had mijn vriend inderdaad ook gevonden ja ... Inmiddels uitgebreide research gedaan en we zien er toch maar vanaf... Weinig info over te vinden en wat er te vinden is zijn grotendeels negatieve reacties, zowel over Grander als over BebeQO. Niet doen dus maar! Thanx voor de reacties .
Ik zou gewoon zelf nog wat geld bijleggen. Je hebt ook wat goedkopere kinderwagens zoals bijvoorbeeld x adventure en mutsy die wel van goede kwaliteit zijn.