hoi meiden, na lang overwegen hebben we gekozen voor de stokke explory kinderwagen. nu heb ik hem gisteren besteld in groen voor onze meid. ik vond de creme kleurige echt prachtig maar nu was mijn vraag , heeft iemand die cremekleurige en is hij erg vlug vuil? en heeft iemand de groene en ondervind u daar nadelen aan inverband met kleding van kind enz... thanks
Wij hebben de oranje gekocht 8) , verder nog geen ervaring, maar het lijkt me dat oranje/groen/creme allemaal net zo snel vuilig (is dat een woord ) worden. Het zijn allemaal lichte kleuren en als het echt vies is kun je het natuurlijk altijd wassen. Ik lees iig ff mee en vraag me dus af hoe snel de bekleding van de kinderwagen vies wordt. Zal dan wel vooral het zitgedeelte zijn.
ik vond de cremekleurige ook prachtig, maar inderdaad veel te besmettelijk. Bij ons is het uiteindellijk de turquoise geworden......
Even een vraagje tussendoor, Zijn jullie tevreden over de Stokke wagen? Ik vind hem prachtig, maar je kunt er geloof ik niet mee in het bos of op het strand geloof ik he, dat is voor mij het enige minpuntje? Klopt dat? Alvast bedankt
dat klopt inderdaad dat je er niet mee op het strand kunt of het bos. je moet voor jezelf echt uitmaken wat je met de kinderwagen gaat doen. hij is ideaal voor mensen die stadsgebruik doen, bv: op roltrap en trap speciale functie voor de hoge zit rij je zo op teras of restaurant aan tafel, dus geen gedoe met kinderstoel weegt haast niets mannouvreert als de beste honden kunnen niet zo vlug bij je kindje enz enz........... minpunten: in bos of strand butst hij iets harder dan andere zware kinderwagen
Kun je op het strand niet de 'trapstand' doen en dan de kinderwagen achter je aan slepen? Wij zijn wel eens met de bugaboo het strand op geweest, maar moesten toen ook de kleine wieltjes eraf halen en de wagen achter ons aan slepen, volgens mij moet dat met de stokke ook kunnen. Is er iemand die dat al eens uitgeprobeerd heeft?
Ik ga er ook vanuit dat je de Stokke in de "trekstand" met de grote wielen over het strand kunt rijden. Kind wordt in november geboren, dus de eerste maanden lijkt het me wat koud om op het strand te gaan lopen. Als het kind wat groter is zie ik wel hoe ik het oplos. Met een bugaboo rij je ook niet lekker over het strand, maar met andere wagens weer niet lekker, of heel gammel, over stenen en asfalt. Wij rijden voor dagelijks gebruik meer over asfalt, de stoep en over de weg. Daar heb ik m'n keuze dus maar vanaf laten hangen.
wij hebben ook de stokke turquoise besteld... vond die creme kleur ook mooi maar om dezelfde reden van het snel vies worden, of eigenlijk dat hij er snel vies uit ziet, de turquoise gekocht