Hallo meiden, Ik heb een hele brutale vraag en hoop dat iemand me verder kan helpen.. Ik zit namelijk met het volgende probleem, onze babyphone is kapot gegaan deze week, de ontvanger heeft het begeven.. Ik heb werkelijk alles overhoop gehad maar nu kan ik nergens meer de bon vinden :x.. Ben al bij de Prenatal geweest, maar zonder bon kunnen ze niks voor me betekenen, als ik een bon zou hebben zou ik direct een nieuwe krijgen.. Nu hoop ik dat misschien iemand hier dezelfde babyphone heeft en daar nog de garantie bon van heeft, die ik zou mogen lenen? De bon mag niet ouder zijn dan 2 jaar en zal ik van zelfsprekend daarna weer terug sturen.. Ik wil er ook een vergoeding tegen over stellen.. Is er iemand die me hieraan zou kunnen helpen? Het gaat om deze babyphone;
Mijn oma heeft dat toen voor ons betaald, dat was haar cadeautje voor ons, maar ze is vorig jaar overleden.. Dus helaas geen afschrift, maar dankje voor het meedenken!
Was ik ook al aan het denken.. Ik heb de bon toen gekregen van mijn oma, dat weet ik nog goed, voor de garantie, maar nu vind ik hem niet meer :x.. Ik ga het maar eens proberen met een mailtje..