Alecto dvm80 ervaringen

Discussion in 'De babyuitzet' started by Lilly156, Aug 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

Dec 9, 2012
    1,698
    0
    0
    Hoihoi!

Zoals in de titel te zien ben ik op zoek naar ervaringen van deze babyfoon. We hebben deze op het oog, maar kan er niet echt recensies van vinden.

2. freste

freste Nieuw lid

Aug 8, 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey,
    Ik was info aan het zoeken over deze babyfoon, ik vind hem alleen terug bij babydump, zelfs niet op de site van de fabrikant. Ik heb Alecto dan een mail gestuurd, de babyfoon is blijkbaar echt nog maar pas uitgekomen, daarom is er nog niets over te vinden, zelfs niet op hun site.

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Wij hebben hem sinds zaterdag en zijn er zeer tevreden mee

4. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    Wil hem ook gaan bekijken in de winkel. Zie hem nu ook bij de prenetal op de site staan en bij alecto op de site staat hij nu ook met een filmpje.
    Nog iemand die hem heeft gekocht, ben benieuwd hoe hij bevalt.

5. Lot1909

Lot1909 Actief lid

Nov 3, 2012
    152
    15
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben de alecto dvm 70.
    En wij zijn zeer tevreden. Ik vind het super handig. Zo'n babyfoon met camera. Het is fijn je kindje te observeren als hij in slaap valt of juist met het wakker worden. Vannacht hoorde mijn zoontje eventjes huilen. Dus ik kijk op de babyfoon. Slaapt hij gewoon. Dat huiltje (was echt heel kort) deed hij dus in zijn slaap.
    En soms hoor ik m wakker worden. Dan blijf ik even kijken via de babyfoon en dan valt hij weer in slaap. Terwijl ik hem er anders misschien al uit gehaald zou hebben.
    Verder dacht ik ook dat mijn zoontje een voorkeurshouding had. Hij keek voor mijn gevoel altijd naar rechts, zo werd hij wakker. Maar op de babyfoon zie ik nu dat hij wel degelijk zijn hoofd beweegt en ook wel eens naar links draait.
    Verder is het gebruikgemak fijn. Simpel en het beeld helder en duidelijk. Je kunt ook een gevoeligheidsniveau instellen. Zodat jij wel of niet bij ieder piekje /zuchtje aanslaat. Erg handig.

6. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Ik heb ook een beeldbabyfoon van Alecto niet het type wat jij noemt maar ben erg tevreden! heerlijk ding geeft me een hoop rust.

Share This Page