Hallo, Wie heeft er ervaring met de kid-sit? Zo'n plankje met zitje voor achter je kinderwagen. Wij zitten te denken om zo'n ding aan te schaffen voor onze oudste dochter. Vlak voor haar tweede verjaardag zal ze grote zus worden. Maar is zo'n kid-sit nou handig, of juist een onding achter je wagen? Onze dochter kan nu nl nog geen grote afstanden lopen en we hebben eigenlijk geen zin om een duo-wagen aan te schaffen..
Waarom geen sta plankje? Die gebruikt mn buurvrouw ook voor buurmeisje, die scheelt 18 maanden met haar baby zusje.
Geen sta-plankje omdat ik dan bijna zeker weer dat ik haar nog elke keer kan dragen bij lange afstanden.... Juist het zitgedeelte leek me juist handig..
Mijn dochter scheelt 2 jaar en 10 dagen met mijn zoontje, en ik gebruik met veel plezier een sta-plankje. Die eigenlijk ook veel gebruikt wordt om op te zitten (ze zit dan op het plankje met haar benen in de bak onder de wagen ) In het begin was het even wennen met lopen, omdat het plankje toch iets in de weg zit, maar later weet je niet beter.
Hier een kid sit en het werkt ideaal, dochter was net 2 toen de jongste werd geboren. Op begin had ze nog wat moeite om erop te blijven zitten maar dat ging snel over, nu blijft ze zitten tot je zegt dat ze eraf mag. Ben blij dat ik geen duo wagen heb aangeschaft.
Ja, hier alweer een half jaar met veel plezier in gebruik! Onze jongens schelen 19 maanden. Vind het met name erg fijn dat Lucas idd kan gaan zitten als hij moe is. Ik moet alles lopend doen doordeweeks, dus dat zijn soms fikse afstanden. Dat kan hij nog niet belopen (zeker niet toen Benjamin er net was). Een stoeltje springen ze ook wat minder makkelijk af dan een plankje! Het enige nadeel vind ik dat ik met onze wagen er niet meer recht achter kan lopen, maar dat went wel snel. Wat erg handig is is dat er een soort ophangsysteem bij zit, waardoor je het plankje kunt ophangen als je kind er niet opzit en je zelf dus gewoon achter de kinderwagen kunt lopen.